// جمعه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۵

فهرست اولیه شرکت‌ های حاضر در گیمزکام 2020 اعلام شد؛ مایکروسافت و نینتندو شرکت می‌کنند

در جریان فهرست اولیه شرکت‌های حاضر گیمزکام ۲۰۲۰، مشخص شده که مایکروسافت و نینتندو در این رویداد حضور دارند.

گیمزکام امسال از چهارم شهریور ماه ۹۹ (۲۵ آگوست) در شهر کلن آلمان آغاز می‌شود و تا تاریخ هشت شهریور ماه ۹۹ (۲۹ آگوست) هم ادامه خواهد داشت. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر گیمزکام به‌تازگی فهرست اولیه غرفه‌داران Gamescom 2020 را اعلام کرده است.

در میان شرکت‌های ساخت کنسول، مایکروسافت و نینتندو در فهرست منتشر شده حضور دارند. این نشان می‌دهد در نمایشگاه گیمزکام 2020 شاهد حضور نینتندو و مایکروسافت هستیم. هنوز مشخص نیست که آیا سونی در گیمزکام امسال شرکت می‌کند یا خیر. این شرکت برای دومین سال متوالی عدم حضور خود در E3 را اعلام کرد. بااین‌حال باوجود پلی استیشن 5، گیمزکام امسال رنگ‌ و بوی دیگری برای سونی دارد. 

از دیگر شرکت‌هایی که در این رویداد شرکت می‌کنند، می‌توان‌به سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، سازنده و ناشر Cyberpunk 2077 اشاره کرد. ازاین‌رو احتمال دارد شاهد دموی بازی برای شرکت کنندگان باشیم. الکترونیک آرتز (Electronic Arts) هم در گیمزکام ۲۰۲۰ حضور دارد و احتمال دارد این شرکت هم دموی نسخه جدید فیفا را در اختیار شرکت کنندگان قرار دهد. در ادامه می‌توانید فهرست اولیه شرکت‌ها و استودیوهای بازیسازی حضور یافته در نمایشگاه امسال را در زومجی تماشا کنید. 

گیمزکام ۲۰۲۰


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده