نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

شرکت فیلمسازی جی جی آبرامز تولید فیلم The Pinkerton را برعهده دارد

شرکت بد ربات متعلق به جی. جی. آبرامز تولید فیلم وسترن ماورایی The Pinkerton را انجام خواهد داد.

مطابق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، کار تولید فیلم The Pinkerton (پینکرتون) به Bad Robot Productions، شرکت فیلمسازی جی. جی. آبرامز سپرده شد. براساس گزارش هالیوود ریپورتر، دنیل کیسی نگارش فیلمنامه‌ی این فیلم وسترن ماورایی را برعهده دارد، اما هنوز جزئیاتی از آن منتشر نشده است. البته کیسی سابقه‌ی زیادی در زمینه‌ی همکاری با شرکت بد ربات دارد و پیش‌تر فیلم‌نامه‌ی فیلم 10 Cloverfield Lane (شماره ۱۰ خیابان کلاورفیلد) را برای آن‌ها به رشته‌ی تحریر درآورد که دومین دنباله‌ی مجموعه‌ی Cloverfield (کلاورفیلد) به‌حساب می‌آید.

دنیل کیسی نگارش فیلمنامه‌ی فیلم ساختار‌شکن ابرقهرمانی The Heavy (هِوی) را نیز برعهده داشته است که مراحل تولید را پشت سر می‌گذارد و جی. جی. آبرامز در نظر دارد تا کارگردانی آن را به جولیوس ایوری، کارگردان فیلم Overlord (ارباب) بسپارد. نگارش فیلمنامه‌ی فیلم Kin (کین) به کارگردانی جاناتان و جوش بیکر و فیلم F9 یا آخرین دنباله‌ی مجموعه‌ی محبوب Fast & Furious (سریع و خشمگین) نیز در کارنامه‌ی کیسی دیده می‌شود. فیلم Kin که مایلز تریت، جک رینور، زوئی کراویتز، کری کون، دنیس کواید، جیمز فرانکو، مایکل بی. جردن و کارلی بورلی را در گروه بازیگرانش داشت، داستان دو برادر را روایت می‌کرد که اتفاقی یک تکه از سلاح بیگانگان را کشف می‌کنند.

پینکرتون سازمانی تشکیل‌شده از کارآگاهان خصوصی و مامورین امنیتی بود که در سال ۱۸۵۰ میلادی توسط آلن پینکرتون تاسیس شد و آبراهام لینکلن، شانزدهمین رئیس جمهور آمریکا، پیش از ایجاد سرویس مخفی از آن‌ها به‌عنوان محافظان شخصی استفاده می‌کرد. این آژانس امنیتی برای پایان‌دادن به شورش کارگران در اواخر قرن ۱۹ به شهرت رسید که برجسته‌ترین آن فرونشاندن اعتصاب کارگران کارخانه‌ی فولاد کارنگی در هوم‌استد پنسیلوانیا بود که ۷ کشته بر جای گذاشت. شاید فیلم The Pinkerton درباره‌ی ارواح کارگران کشته‌شده‌ی کارخانه‌ی فولاد کارنگی باشد که برای تعقیب یکی از کارآگاهان پینکرتون به زندگی بازمی‌گردند!

شرکت بد ربات اخیراً کار تولید فیلم Star Wars: the rise of skywalker (جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر) به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی جی. جی. آبرامز را انجام داد. این فیلم که دیزی ریدلی، آدام درایور، جان بویگا، اسکار آیزاک، لوپیتا نیونگو، دامنل گلیسون، کلی مری ترن، جوناس سوتامو، بیلی لورد، نائومی آکی، ریچارد ای گرانت، مارک همیل و کری راسل در آن نقش‌آفرینی کردند، با بودجه‌ی ۲۷۵ میلیون دلاری توانست ۱.۰۷ میلیارد در سراسر جهان بفروشد. شرکت Bad Robot تولید فیلم The Batman (بتمن) به کارگردانی مت ریوز را نیز برعهده دارد که رابرت پتینسون را در نقش شوالیه‌ی تاریکی قرار می‌دهد. از پروژه‌های تلویزیونی این شرکت نیز می‌توان به سریال‌های Westworld (دنیای غرب)، Castle Rock (کسل راک) و البته Lovecraft Country (لاوکرفت کانتری) به تهیه‌کنندگی جوردن پیل اشاره کرد.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده