نویسنده: Mehdi Rh
// جمعه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Golf King - World Tour؛ ورزش با طعم گلف

بازی موبایل Golf King - World Tour یک شبیه‌ساز جذاب از بازی گلف است که شما را به رقابت و چالش‌های فراوان دعوت می‌کند. در معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

اگر از طرفداران ورزش گلف باشید، حتما می‌دانید که در سال‌های اخیر استودیو‌های مختلف سعی کرده‌اند تا بازی‌های جذابی را با موضوع این ورزش برای گیمر‌ها فراهم کنند. در این بین شاهد بازی‌های کوچک و بزرگی بودیم که بعضی از آن ها به خوبی درخشیدند.

بازی اندروید و آیفون Golf King - World Tour یک شبیه‌ساز گلف است و سعی دارد تا با ارائه یک تجربه با کیفیت از این ورزش، طرفداران زیادی را به خود جذب کند. استودیو PNIX که پیش از این توانسته بود با عرضه بازی Mini Golf King، یک تجربه کوچک از ورزش گلف را ارائه دهد، این بار یک نسخه عظیم‌تر را برای پلتفرم‌های موبایلی عرضه کرده است. به غیر از استودیو PNIX ، استودیو‌های دیگر هم قبلا توانسته بودند تجربه‌های جذابی از گلف ارائه دهند که از میان آن‌ها می‌توان به بازی OK Golf اشاره کرد. بیشتر این بازی‌ها تجربه‌هایی سرگرم‌کننده بودند که به طور کامل سعی در شبیه‌سازی بازی گلف نداشتند. این بار Golf King - World Tour با ارائه سطح بالاتری از گرافیک هنری، آماده است تا یک شبیه‌ساز جذاب و لذت‌بخش را در قالب یک بازی رقابتی، به گیمر‌ها تقدیم کند.

golf

Golf King - World Tour یک بازی رقابتی است که شما را به رقابت با بقیه گیمر‌ها و رویارویی با چالش‌های مختلف دعوت می‌کند. این حس رقابت در تمامی حالت‌های بازی با گیمر‌ها همراه بوده و یک تجربه لذت‌بخش را خلق کرده است. پس از شروع بازی وارد قسمت آموزشی می‌شوید. در این قسمت نکات و آموزش‌های اولیه را یاد می‌گیرید.

Golf King - World Tour یک بازی رقابتی است که شما را به رقابت با گیمر‌ها و رویارویی با چالش‌های مختلف دعوت می‌کند.

به طور کلی مکانیزم کنترل بازی سخت نیست و خیلی زود به آن عادت می‌کنید. بعد از این که قسمت آموزشی را پشت سر گذاشتید به یک رقابت جذاب دعوت می‌شوید. در واقع به صورت آنلاین با بقیه گیمر‌ها مقایسه می‌شوید و با توجه به Level خود، سیستم بازی حریف شما را مشخص می‌کند. سیستم Matchmaking در بازی به خوبی طراحی شده است و دردسر زیادی را ایجاد نمی‌کند. در مسابقه اول خود کار سختی را در پیش ندارید و با کمی دقت، به راحتی می‌توانید حریفتان را شکست دهید. به طور کلی کنترل‌های اصلی که در اختیار گیمر‌ها قرار گرفته شده است، شامل تعیین میزان نیرویی که به توپ می‌دهید و همچنین جهت‌دهی به ضربه‌ای که می‌زنید، می‌شود. با این که مکانیزم گیم‌پلی در بازی اصلا سخت نیست اما بعضی اوقات رقابت با بقیه گیمر‌ها بسیار جذاب می‌شود و باید در تک تک ضربات خود، حسابی تمرکز کنید.

golf

پس از این که در نبرد اول خود پیروز شدید، به محیط اصلی بازی هدایت می‌شوید. طراحی قسمت اصلی به خوبی صورت گرفته است و دسترسی به آیتم‌های مختلف کار سختی نیست. بخش‌های مهم که در محیط اصلی وجود دارند شامل فروشگاه، قسمت دوستان، شخصی‌سازی و نقشه بازی می‌شوند. در بخش فروشگاه می‌توانید آیتم‌های مختلفی را برای بهبود عملکرد خود در بازی خریداری کنید.

طراحی قسمت اصلی به خوبی صورت گرفته است و دسترسی به آیتم های مختلف کار سختی نیست.

مثلا قادر هستید تا با امتیازاتی که خریداری می‌کنید، لباس‌های تازه بدست بیاورید. البته با مسابقه‌هایی که پشت سر می‌گذارید هم می‌توانید به صورت رایگان امتیازات بسیاری را کسب کنید. در پایان هر نبرد جذاب، وسایل مختلفی مانند چوب‌های بازی، لباس‌های جدید و المان‌هایی دیگر برای شخصی‌سازی به شما داده می‌شود. در بخش دوستان، می‌توانید تا به جامعه بزرگی از گیمر‌ها دسترسی داشته باشید و آن‌ها را به رقابت با خود دعوت کنید. همچنین قادر هستید تا دوستانتان را به این بخش اضافه کنید تا با آن‌ها مسابقه دهید. قسمت نقشه نیز برای استفاده از محیط‌های جدید برای بازی کردن و رقابت با دیگران ایجاد شده است. در ابتدا در نقشه پیش‌فرض بازی، با دیگران رقابت می‌کنید اما به تدریج می‌توانید محیط‌های جذاب‌تری را برای برگزاری مسابقه، انتخاب کنید.

golf

شخصی سازی چوب بازی، تنوع بسیار زیادی دارد و کاملا حرفه‌ای طراحی شده است.

قسمت شخصی‌سازی از تنوع بسیار خوبی برخوردار بوده و امکانات زیادی را به گیمر‌ها ارائه می‌دهد. از مهم ترین آیتم‌های که در این قسمت قرار دارند می‌توان به شخصی‌سازی چوب و لباس اشاره کرد. شخصی‌سازی چوب بازی تنوع بسیار زیادی دارد و کاملا حرفه‌ای طراحی شده است. حالت‌های متنوع زیادی برای شخصی‌سازی کردن چوب طراحی شده‌اند و اگر از طرفداران ورزش گلف باشید از این قسمت لذت زیادی می‌برید. همچنین بخش شکل لباس‌ها هم به خوبی طراحی شده است و می‌توانید به لباس و کلاه‌های زیادی دسترسی داشته باشید. علاوه بر طراحی لباس، قادر هستید تا مدل خوش‌حالی کردن خود را هم تغییر دهید و کاراکتر بازی را متناسب با سلیقه خود عوض کنید. موسیقی و افکت‌های صوتی مانند افکت ضربه‌زدن به توپ هم به خوبی طراحی شده است و با گذشت زمان از شنیدن آن‌ها خسته نمی‌شوید.

golf

بازی موبایل Golf King - World Tour با ارائه یک شبیه‌ساز جذاب از ورزش گلف، تجربه‌ای لذت‌بخش را در قالب یک بازی رقابتی، به گیمر‌ها تقدیم می‌کند. اگر به دنبال یک بازی رقابتی و ورزشی می‌گردید و از علاقه‌مندان به ورزش گلف هستید، به هیچ وجه بازی Golf King - World Tour را از دست ندهید. درکنار دانلود بازی می‌تواند نظر خود را با ما در میان بگذارید و همچنین در صفحه‌ی بهترین بازی های اندروید زومجی، فهرست کاملی را از بهترین بازی‌ها مشاهده کنید.

دانلود بازی Golf King - World Tour


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده