نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۲

در پی شیوع ویروس کرونا سینماهای کشور یک هفته دیگر تعطیل خواهند بود

در پی شیوع ویروس کرونا در کشور، سینماها و سالن‌های تئاتر برای سومین هفته پیاپی تعطیل خواهند بود.

سینماها و سالن‌های تئاتر کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا، در هفته قبل و هفته جاری تعطیل بودند. سینماها و مدارس نیز به همین دلیل از مدتی پیش تعطیل شده‌اند. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ با توجه پایداری وضعیت این شیوع این ویروس و عدم نزول آن، سینماها و سالن‌های تئاتر کشور در هفته آینده نیز تعطیل خواهند بود. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این خبر را در بیانیه‌ای اعلام کرد. متن این بیانه به قرار زیر است.

ضمن قدردانی از ملت بزرگ ایران و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در رعایت نکات بهداشتی و عمل به توصیه‌های بهداشتی پیشگیرانه و همچنین همراهی شایسته فعالان و صنوف فرهنگی و هنری، بدینوسیله اعلام می‌‌شود نظر به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و مشورت صنوف دست‌اندرکار فرهنگی، باتوجه به پایدار بودن شرایط انتقال این بیماری، تعطیلی تمامی برنامه‌های فرهنگی، هنری و سینمایی سراسر کشور تا یک هفته دیگر (۲۲ /۱۲ /۹۸) ادامه دارد.

بدیهی است که وزارت فرهنگ و ارشاد در صورت تمدید مجدد این تعطیلات، خبر آن را رسانه‌ای خواهد کرد. روز گذشته نیز سیدمحمدمهدی طباطبایی نژاد از تاثیر این تعطیلی‌ها روی وضعیت اکران سخن گفت. شما کاربران زومجی درباره تعطیلی سه هفته‌ای سینماها و سالن‌های تئاتر سرتاسر کشور چه نظری دارید؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده