نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۳

تاریخ شروع پخش سریال Stargirl اعلام شد

زمان پخش سریال ابرقهرمانی Stargirl از دو شبکه‌ی DC Universe و The CW اعلام شد.

مطابق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان پخش سریال Stargirl (استارگرل) اعلام شد. این سریال ابرقهرمانی در تیرماه سال ۱۳۹۷ معرفی شد و در آذرماه امسال شاهد اولین تریلر آن بودیم. پخش سریال «استارگرل» در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۱۱ مِه ۲۰۲۰) از شبکه‌ی DC Universe آغاز خواهد شد. این سریال هر هفته یک روز پس از نمایش در شبکه‌ی دی‌سی یونیورس از شبکه‌ی The CW نیز پخش می‌شود و اولین قسمت آن نیز در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۱۲ مِه ۲۰۲۰) از شبکه‌ی The CW روی آنتن می‌رود. مشترکان شبکه‌ی DC Universe امکان تماشای قسمت‌های طولانی‌تر و پشت صحنه‌ی سریال را نیز خواهند داشت که بینندگان شبکه‌ی The CW از آن محروم خواهند ماند.

استارگرل با نام اصلی کورتنی الیزابت ویتمور، یکی از کاراکترهای تقریباً تازه‌ی کمیک‌های دی‌سی به‌حساب می‌آید که توسط جف جانز خلق شده است. استارگرل پس از تصاحب یک چوب کیهانی اقدام به جمع‌آوری گروهی از قهرمانان جوان می‌کند تا با کمک آن‌ها جلوی اعمال شرورانه‌ی برخی از شخصیت‌های منفی را بگیرد. این چوب بلند سلاحی قدرتمند است که تنها اعضای باقیمانده‌ی استارمن قادر به استفاده از آن هستند. برک بسینجر در نقش استارگرل، جوئل مک‌هال در نقش استارمن، لوک کانینگهام ویلسون (بازیگر فیلم Legally Blonde)، نیل جکسون (بازیگر فیلم Sleepy Hollow) و ایمی اسمارت (بازیگر سریال Felicity) از بازیگرانی هستند که در سریال «استارگرل» نقش‌آفرینی می‌کنند.

سریال Stargirl سومین سریال شبکه‌ی DC Universe است که از یک شیوه‌ی پخش کاملاً متفاوت استفاده می‌کند. سریال Titans (تایتان‌ها) برای فصل سوم در انحصار شبکه‌ی دی‌سی یونیورس باقی می‌ماند و در آن سو، سریال Doom Patrol (دووم پاترول) برای فصل دوم پا به سرویس استریم HBO Max متعلق به شرکت برادران وارنر می‌گذارد. از سایر اخبار مرتبط می‌توان به انتشار اولین تصاویر اتومبیل شوالیه‌ی تاریکی در فیلم The Batman (بتمن) اشاره کرد که مراحل تولید را پشت سر می‌گذارد. این فیلم که رابرت پتینسون را در نقش بتمن قرار می‌دهد و کارگردانی آن برعهده‌ی مت ریوز است، برای اکران در تاریخ ۴ تیر ۱۴۰۰ (۲۵ ژوئن ۲۰۲۱) برنامه‌ریزی شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده