نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

یومی یانگ به عنوان مدیر جدید استودیوی سانتا مونیکا انتخاب شد

پس از جدایی شانون استادستیل از مدیریت استودیوی سانتا مونیکا، سونی برای جایگزینی وی، یومی یانگ را به‌عنوان مدیر جدید استودیوی سازنده بازی God of War معرفی کرد.

Santa Monica Studio به‌عنوان یکی از مهم‌ترین استودیوهای انحصاری سونی که مجموعه محبوب و مهم God of War را در کارنامه دارد، روز گذشته در راس خود شاهد تغییر و تحولاتی بود. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که شانون استادستیل، مدیر استودیوی امریکایی سانتا مونیکا از سمت خود جدا و به تیم گوگل استیدیا اضافه شده است.

santa monica studio

حال در تازه‌ترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد سونی جایگزین استادستیل را انتخاب کرده‌ است؛ چراکه در پیامی که برای وبسایت IGN ارسال شده، به‌صورت رسمی اعلام کرده است که از این پس یومی یانگ به‌عنوان مدیر استودیوی سانتا مونیکا به فعالیت خود ادامه می‌دهد. طبق اطلاعات منتشر شده در صفحه رسمی لینکدین یانگ، او به مدت ۱۹ سال در بخش پلی‌استیشن سابقه کار دارد و تا پیش از این به‌عنوان مدیر توسعه محصول و همچنین مسئول بخش فنی کارکنان در سونی فعالیت داشته است. نکته جالب این است که یانگ همچنین در تولید و ساخت بازی God of War نیز نقش مهم و کلیدی ایفا کرده است. سونی در پیام خود ضمن تشکر از استادستیل بابت فعالیت‌های وی، به تعریف و تمجید از توانایی‌های یانگ پرداخت:

ما به استادستیل بابت جایگاه جدیدش تبریک می‌گوییم. استودیویی که به کمک استادستیل و تحت رهبری و مدیریت او، حدود بیست سال پیش تأسیس شد و در این مدت آثار بزرگی از جمله بازی God of War که لقب بهترین بازی سال ۲۰۱۸ را نیز به خود اختصاص داد، خلق کرد. شانون به‌عنوان معاون بخش توسعه محصولات کمک‌های زیادی نیز به تیم‌های مستقلی از جمله عوامل ساخت آثاری چون Journey و The Unfinished Swan نیز کرده است. پلی‌استیشن از تمامی زحمات این سال‌های او و دید خلاقانه‌ای که به ما تزریق کرد، کمال تشکر و قدردانی را می‌کند.

یومی یانگ به‌مدت ۱۹ سال با پیش‌زمینه وسیع خود در تولید و توسعه محصول و همچنین ارتباط نزدیک و قوی با روند ساخت بسیاری از بازی‌های مهم و موفق سانتا مونیکا، از امروز در مقام مدیریت این استودیو فعالیت خود را ادامه می‌دهد. مدیریت پروژه یانگ و تیزبینی و دقت او کمک زیادی به درک بهتر پتانسیل‌های واقعی بازی God of War کرد. پس از نزدیک‌ به دو دهه فعالیت و همکاری‌های بی‌شمار و مهم او در سانتا مونیکا، یانگ احترام بسیار زیادی برای همکاران و دوستان خود قائل است. باتوجه به تجربه و درک عمیق او از DNA این استودیو، یانگ برای آینده جذاب از امروز در سمت جدید به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

با درنظرگرفتن این واقعیت که سونی احتمالا برای کنسول پلی‌ استیشن 5، انتشار نسخه جدیدی از بازی God of War را در برنامه خود دارد، باید دید تغییر در مدیریت این استودیو چه تحولاتی در محصولات و سیاست‌های آینده سانتا مونیکا اعمال می‌کند. از طرف دیگر نیز باید منتظر ماند و دید تجربه استادستیل برای گوگل می‌تواند وضعیت نامطلوب سرویس استیدیا را بهبود بخشد یا خیر. لطفا نظرات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده