// پنجشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۹

جدیدترین بازی های اندروید و آیفون؛ از Castlevania: Symphony of the Night تا Awakening of Heroes

این هفته از بازی سرگرم کننده Blocky Bot Shooter گرفته تا دو بازی Case: Animatronics و RPG Liege Dragon را برای اندروید و iOS داریم.

در جریان هفته دوم اسفند ماه، شاهد عرضه بازی‌های متنوعی هستیم. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های نقش آفرینی هستید، بازی اندروید و آیفون Dragon Raja می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای شما باشد. این در حالی است که علاقه‌مندان به انیمیشن‌های ژاپنی، می‌توانند بازی آیفون و اندروید The Seven Deadly Sins: Grand Cross را تجربه کنند. 

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده در زومجی بیندازید. شما همچنین می‌توانید در صفحه بهترین بازی های اندروید به لینک دانلود و معرفی صدها بازی اندروید دسترسی داشته باشید.

Altered: Starless Night

Altered: Starless Night

Altered: Starless Night یک بازی اپیزودیک و داستان محور است که Starless Night، اولین قسمت به‌حساب می‌آید. ساختار بازی به‌گونه‌ای است که تمامی تصمیم‌های شما، در داستان تاثیر گذار است.

دانلود بازی Altered: Starless Night

Awakening of Heroes

Awakening of Heroes

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های موبا هستید، Awakening of Heroes می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. تیم سازنده جدا از مسابقات عادی، از مسابقات رنکد هم استفاده کرده است که می‌توانید آن‌ها را درکنار سایر دوستان خود تجربه کنید.

دانلود بازی Awakening of Heroes

Bavarian Runaway

Bavarian Runaway

Bavarian Runaway را می‌توان یک بازی متفاوت و جذاب دانست. در جریان این بازی بازیکن باید در هر دور از تجربه دونات داخل محیط را به یک دونات بزرگ و خوشمزه تبدیل کند. دراین‌میان موانعی هم وجود دارند تا مانع کار شما شوند.

دانلود بازی Bavarian Runaway

Beat Attack

Beat Attack

Beat Attack یک بازی موسیقی محور است که در هر مرحله شاهد پخش شدن یک موسیقی گوش‌نواز هستیم. بازیکن هدایت نقطه‌ای را برعهده می‌گیرد که باتوجه‌به موسیقی پخش شده، باید از موارد قرمز رنگ داخل محیط دوری کند.

دانلود بازی Beat Attack

Bio Inc. Nemesis

Bio Inc. Nemesis

در جریان بازی Bio Inc. Nemesis، بازیکنان هدایت تیمی از دکترها را برعهده می‌گیرند که باید بیماری‌های کشنده‌‌ای را به بیمارهای خود منتقل کنند. ساختار شبیه‌ساز و استراتژی Bio Inc. Nemesis به‌گونه‌ای است که تجربه‌ی متفاوتی را کسب خواهید کرد.

دانلود بازی Bio Inc. Nemesis

Blocky Bot Shooter

Blocky Bot Shooter

Blocky Bot Shooter یک بازی Shoot ‘em Up بی‌پایان است که شما را در مقابل موج‌های تمام نشدنی از ربات‌‌های سرکش قرار می‌دهد. بازیکن با استفاده مناسب از قدرت‌های خود باید زنده بماند.

دانلود بازی Blocky Bot Shooter

Brainito – Words vs Numbers

Brainito – Words vs Numbers

اگر به‌دنبال یک بازی آموزشی و چالش‌برانگیز هستید، Brainito – Words vs Numbers می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. تیم سازنده محصول خود را به‌گونه‌ای خلق کرده که بتواند یک تجربه خانوادگی و لذت بخش را ارائه دهد.

دانلود بازی Brainito – Words vs Numbers

BrogueCE

BrogueCE

 BrogueCE جزو آن دسته از بازی‌هایی است که به‌واسطه‌ی چالش‌های خود، بارها و بارها شما را با مرگ آشنا می‌کند. این در حالی است که با هر بار مردن، تجربه‌ی متفاوتی را در جهان بازی کسب خواهید کرد و می‌توانید در انتها بر آن غلبه کنید.

دانلود بازی  BrogueCE

Bubble Jump Hero

Bubble Jump Hero

Bubble Jump Hero یک بازی آرکید است که در جریان آن بازیکنان هدایت قهرمانی را برعهده می‌گیرند که وظیفه او پریدن روی حباب‌های داخل محیط است. همچنین در بعضی از حباب‌ها، هیولاها قرار گرفته‌اند که باید آن‌ها را هم از بین ببرید.

دانلود بازی Bubble Jump Hero

Case: Animatronics

Case: Animatronics

Case: Animatronics یک بازی ترسناک اول شخص با المان‌های مخفی کاری است که تجربه‌ی متفاوت و دلهره‌آوری را ارائه می‌دهد. دراینجا یک هکر هدایت ساختمان پلیس را برعهده گرفته است و شما در نقش کارآگاه بیشاپ قرار خواهید گرفت. در طول داستان وظیفه دارید تا ساختمان پلیس را از دست این هکر نجات دهید.

دانلود بازی Case: Animatronics

Castlevania: Symphony of the Night

Castlevania: Symphony of the Night

در میان بازی‌های مجموعه Castlevania، بازی Castlevania: Symphony of  the Night را می‌توان محبوب‌ترین نسخه دانست که پایه گذار زیرژانر مترویدوینیا هم به‌حساب می‌آید. بازیکنان در این نسخه در نقش آلوکارد قرار می‌گیرند و باید هیولاها و شیاطین مختلفی را از بین ببرند.

دانلود بازی Castlevania: Symphony of  the Night

Color Hit 3D

Color Hit 3D

Color Hit 3D تنها یک هدف را مقابل شما قرار می‌دهد و آن هم نابودی تمامی اهداف رنگی است. با نابودی آن‌ها، می‌توانید به سطوح بالاتر بازی دست پیدا کنید. البته برای موفقیت باید صبر و حوصله به‌خرج دهید و عجله نداشته باشید.

دانلود بازی Color Hit 3D

Cubox

Cubox

علاقه‌مندان به بازی‌های معمایی می‌توانند نگاه ویژه‌ای به Cubox داشته باشند. Cubox یک بازی پلتفرمر و معمایی است که در آن بازیکن هدایت مکعبی را برعهده می‌گیرد که باید خود را به پرتال قرار داده شده در انتهای محیط برساند.

دانلود بازی Cubox

Dragon Raja

Dragon Raja

Dragon Raja یک بازی نقش‌آفرینی جذاب و هیجان‌انگیز است که از جلوه‌های بصری، تجربه‌ی بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. تیم سازنده برای خلق جهان بازی از موتور گرافیکی آنریل انجین 4 استفاده کرده است تا تجربه‌ی چشم‌نوازی را ارائه دهد.

دانلود بازی Dragon Raja

Monster Blast – Puzzle Game

Monster Blast – Puzzle Game

در جریان بازی Monster Blast – Puzzle Game، بازیکن باید اشیاء داخل محیط را از بین ببرد و درکنار آن هیولاها را هم نابود کند. تیم سازنده سعی کرده یک تجربه فانتزی و بامزه را ازطریق Monster Blast در اختیار کاربران قرار دهد.

دانلود بازی Monster Blast – Puzzle Game

Motorsport Manager Online

Motorsport Manager Online

Motorsport Manager Online، یک بازی شبیه‌ساز ریسینگ است که در جریان آن باید تیم موتوراسپورت خود را راه‌اندازی کنید و راننده‌های باتجربه را به خدمت بگیرید. ازاین‌رو می‌توانید در مسابقات World Motorsport Championship شرکت کنید.

دانلود بازی Motorsport Manager Online

No Safety Zone

No Safety Zone

در جریان بازی No Safety Zone بازیکنان پانداهایی را در محیط مشاهده می‌کنند که در حال رقصیدن و شادی هستند. این در حالی است که شما با یک توپ باید مانع این شادی شوید و به آن‌ها ضربه بزنید.

دانلود بازی No Safety Zone

One Line 3D

One Line 3D

One Line 3D در ظاهر ساختار ساده‌ای دارد، اما پس از مدتی تجربه، متوجه می‌شوید که یکی از چالش‌برانگیزترین بازی‌ها است. بازیکنان در هر مرحله باید تمامی بلوک‌ها را بدون یک حرکت تکراری، کامل کنند.

دانلود بازی One Line 3D

Om Nom: Run

Om Nom: Run

Cut the Rope را می‌توان یکی از بامزه‌ترین بازی‌های موبایل دانست و سازنده آن، بازی جدید خود با نام Om nom: Run را توسعه داده است. بازیکنان ازطریق Om Nom یا Om Nelle در خیابان‌های Nomville شروع به دویدن می‌کنند و باید مراقب موانع باشید.

دانلود بازی Om nom: Run

Orc Heist

Orc Heist

داستان از جایی شروع می‌شود که صندوق گنج ماری توسط اورک‌های شیطانی دزدیده می‌شود. بازیکن در بازی Orc Heist در نقش ویپی، دوست ماری، قرار می‌گیرید و باید این صندوق را پس بگیرید.

دانلود بازیOrc Heist

RPG Liege Dragon

RPG Liege Dragon

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های نقش‌آفرینی شرقی و کلاسیک با طراحی‌های پیکسلی و دوبعدی هستید، RPG Liege Dragon گزینه‌ی مناسبی برای شما است. دراینجا بازیکن هدایت یوران را برعهده می‌گیرد که وظیفه دارد ابیگور، اژدهای شیطانی، را از بین ببرد.

دانلود بازی RPG Liege Dragon

Saint Seiya Shining Soldiers

Saint Seiya Shining Soldiers

Saint Seiya Shining Soldiers، یک بازی آنلاین یک‌به‌یک رقابتی با نبردهای نوبتی است که سعی دارد تجربه‌ای هیجان‌انگیز و سرگرم کننده را در اختیار بازیکنان قرار دهد. در بازی تنها یک هدف وجود دارد و آن هم این است که به‌ قوی‌ترین سربازی تبدیل شوید.

دانلود بازی Saint Seiya Shining Soldiers

The Seven Deadly Sins: Grand Cross

The Seven Deadly Sins: Grand Cross

The Seven Deadly Sins را می‌توان یکی از انیمه‌های جذاب دانست که در هفته دوم اسفند ماه، شاهد عرضه شدن یک بازی نقش‌آفرینی از روی این انیمیشن ژاپنی هستیم. The Seven Deadly Sins: Grand Cross سعی دارد داستانی متفاوت، اما وفادار به داستان اصلی انیمه را در اختیار مخاطب قرار دهد و طراحی انیمیشن‌های باکیفیت، از ویژگی مثبت این بازی است.

دانلود بازی The Seven Deadly Sins: Grand Cross

War Tortoise 2

War Tortoise 2

در بازی War Tortoise 2، بازیکنان در نقش یک تانک مجهز و بزرگ به نام وار تورتویز قرار می‌گیرند که باید سرزمین‌های مختلفی را فتح کند، سیستم دفاعی خود را تقویت کند و همچنین نیروهای جدیدی را به خدمت بگیرد.

دانلود بازی War Tortoise 2

The Witch’s Forest

The Witch’s Forest

جنگل داستان The Witch’s Forest، به‌خاطر وجود World Tree جنگلی آرام و زیبا بود، اما روزی از روزها به‌خاطر یک علت نامعلوم، World Tree شروع به سوختن کرد. بازیکن در نقش قهرمان داستان وظیفه دارد یک بار دیگر زیبایی را به جنگل بازی برگرداند.

دانلود بازی The Witch’s Forest


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده