نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۵

تهیه کننده بازی Resident Evil 3 از دلایل طراحی دوباره شخصیت جیل وَلِنتاین می‌گوید

پیتر فابیانو، تهیه‌کننده بازی Resident Evil 3 در جدیدترین مصاحبه خود از دلایل طراحی دوباره شخصیت جیل وَلِنتاین در نسخه ریمیک آن صحبت کرده است.

کمتر کسی است که حداقل تاکنون اسم مجموعه Resident Evil را نشنیده باشد؛ اثری که برای اولین‌بار در سال ۱۹۹۶ توسط استودیوی Capcom تولید و منتشر شد. رزیدنت ایول به‌دلیل توجه ویژه به جزییات و گیم‌پلی و داستان جذاب خود، از همان ابتدا توانست بسیار موفق ظاهر شود و استاندارد تازه‌ای برای بازی‌های سبک وحشت و ترس ایجاد کند.

استودیوی کپکام پس از اینکه حدود یک سال پیش نسخه دوم مجموعه رزیدنت اویل که به‌اعتقاد بسیاری بهترین نسخه این سری قدیمی و دوست‌داشتنی نیز است را برای کنسول‌های نسل هشتمی بازسازی کرد و مورد اقبال منتقدان و گیمرها نیز قرار گرفت، دست به کاری مشابه برای بازی Resident Evil 3 زد. نسخه بازسازی شده بازی Resident Evil 3: Nemesis برای اولین بار در مراسم آنلاین پلی استیشن معرفی شد. اثری که باتوجه به نمایش‌ها و اطلاعات منتشر شده از آن، شک و تردیدهای زیادی بین اهالی صنعت بازی‌های ویدیویی نیز به‌وجود آورده است. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که چندی پیش حساب کاربری توییتر Resident Evil اعلام کرد که دموی بازی Resident Evil 3 Remake در آینده نزدیک منتشر می‌شود.

حال اما در تازه‌ترین اخبار بازی، پیتر فابیانو، تهیه کننده بازی Resident Evil 3، در مصاحبه اخیر خود با مجله َEdge از دلایل بازطراحی شخصیت جذاب و محبوب جیل ولنتاین در این نسخه از بازی اطلاعات جالبی ارایه می‌دهد.

زمانی که به نسخه اصلی بازی رزیدنت ایول 3 نگاه می‌کنید، به این نتیجه می‌رسید که ما باید تمام تلاشمان را انجام می‌دادیم تا این کاراکتر در آن دوران برجسته و عالی باشد. در نسخه بازسازی شده اما همه چیز در یک سطح واقع‌گرایانه‌ است. سعی کرده‌ایم جو و اتمسفر بازی باورپذیر باشد. ما به دنبال این هستیم که کاراکتری داشته باشیم که در حالیکه با این حال‌وهوا تناسب دارد، اما همچنان هم شخصیت و روحیه واقعی خود را حفظ کند. همین نکات هم باعث شد تا به جیل وَلِنتاین جدید برسیم.

بازی Resident Evil 3: Remake قرار است در تاریخ ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ (سه آوریل ۲۰۲۰) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان روانه بازار شود. به‌نظر شما این بازی همانند نسخه قبلی خود می‌تواند به اثری موفق و شایسته تبدیل شود؟ لطفا نظرات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده