نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۲

مدیر اداره نظارت سازمان سینمایی از تاثیر کرونا روی وضعیت اکران می‌گوید

سیدمحمدمهدی طباطبایی نژاد از تاثیر شیوع ویروس کرونا روی وضعیت فیلم‌های در نوبت اکران و اکران نوروزی صحبت کرده است.

سینماهای کشور از گزند ویروس کرونا در امان نمانده‌اند، سالن‌های سینمای کشور در هفته پیش تعطیل بودند و در هفته جاری نیز تعطیل هستند. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ سیدمحمدمهدی طباطبایی نژاد از تاثیر ویروس کرونا بر وضعیت فیلم‌هایی که نوبت اکران دارند و البته اکران نوروز ۹۹ صحبت کرده است. طباطبایی نژاد درباره وضعیت فیلم‌هایی که اکنون باید روی پرده می‌بودند به قرار زیر صحبت کرد.

برای فیلم‌هایی که در این اوضاع خسارت دیدند یا به اکران طبیعی خود دست پیدا نکردند، تمهیداتی از سوی سازمان سینمایی در نظر گرفته خواهد شد که ممکن است اکران مجدد باشد، یا اکران دوم یا اکران آزاد. در این باره دقیقا و فعلا نمی‌توان راه حل نهایی را مشخص کرد ولی مسلم این است که شرایط جبران اکران را در نظر می‌گیریم.

سینما

سیدمحمدمهدی طباطبایی نژاد در ادامه درباره وضعیت اکران نوروزی سینماهای کشور به شرح زیر صحبت کرد.

همه امید ما این است که اکران نوروز به تعویق نیفتد و شرایط برای بازگشایی سینماها فراهم شود ولی ممکن است شرایط بهداشتی و سلامتی جامعه ایجاب کند که تعطیلی‌ها بیشتر ادامه داشته باشند. در این باره ما هم با تصمیم جدید باید عمل کنیم چون خود ما هفته به هفته بر اساس ستاد ملی مبارزه با کرونا دستور می‌گیریم و هنوز به طور قطعی نمی‌شود، تصمیم‌گیری کرد.

مدتی پیش فهرست فیلم‌های اکران نوروز ۹۹ منتشر شده است. نظر شما کاربران زومجی درباره تعطیلی سینماهای کشور و فیلم‌های اکران نوروز ۹۹ چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده