نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱

بازی Castlevania: Symphony of the Night برای گوشی‌های موبایل منتشر شد

کونامی امروز در اقدامی غافلگیرکننده بازی Castlevania: Symphony of the Night را برای تلفن‌های همراه منتشر کرد.

سال ۱۹۸۷ را به‌جرات می‌توان نقطه عطفی در صنعت بازی‌های ویدیویی دانست؛ سالی که استودیوی کونامی اولین نسخه از یکی از تاثیرگذارترین و محبوب‌ترین مجموعه‌های بازی‌های ویدیویی را تولید و روانه بازار کرد. مجموعه Castlevania یک اثر اکشن ماجراجویی است که برای اولین بار برای کنسول NES نینتندو عرضه شد. همان‌طور که احتمالا اطلاع دارید داستان اصلی بازی پیرامون نبرد همیشگی خیر و شر است؛ جایی که اعضای خانواده‌ی اصیل بلمونت که شکارچی‌های کارکشته‌ی خون‌آشام‌ها نیز هستند، باید با دراکولا و موجودات موجود در بازی مبارزه کرده و آنها را برای همیشه از بین ببرند.

سال ۱۹۹۷ به‌گفته بسیاری از طرفداران این مجموعه قدیمی، کونامی یکی از بهترین بازی‌های سری کسلوینیا را منتشر کرد. این‌بار اما در Castlevania: Symphony of the Night قرار است سرگذشت آلوکارد، پسر دراکولا را دنبال کنیم. این نسخه از بازی به‌دلیل محبوبیت بالای خود برای اکثر پلتفرم‌های در دسترس و موجود عرضه شده است.

حال اما در تازه‌ترین اخبار بازی موبایل، کونامی در اقدام غافلگیرکننده بازی Castlevania: Symphony of the Night را برای اندروید و آیفون نیز منتشر کرد. علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت ۲.۹۹ دلار از طریق فروشگاه گوگل پلی و اپ استور این بازی خاطره‌انگیز را برای تلفن‌های هوشمند خود دانلود کنند. در توضیح این نسخه از بازی آمده است که:

بالاخره بازی پرطرفدار از مجموعه دوست‌داشتنی کسلوینیا برای تلفن‌های همراه نیز منتشر شد. این پورت مستقیم از بازی اکشن RPG کنسولی این امکان را به شما می‌دهد که به‌عنوان شخصیت الوکارد در قلعه بزرگ دراکولا حرکت کرده و در این مسیر با مجموعه‌ای از دشمنان و شخصیت‌های منحصربه‌فرد بازی روبه‌رو شوید.

ویژگی‌های کلیدی بازی:

  • پشتیبانی کامل از کنترلر
  • کسب موفقیت‌ها و اچیومنت‌های بازی پس از پیروزی در نبردهای مختلف
  • امکان تجربه بازی در ۶ زبان انگلیسی، ژاپنی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و همچنین اسپانیایی

اگر شما هم به هر دلیلی تا امروز فرصت نکردید که بازی Castlevania: Symphony of the Night را تجربه کنید، به‌نظر می‌رسد با انتشار نسخه موبایلی آن، اکنون بهترین زمان برای تجربه این نسخه پرطرفدار از سری جذاب کسلوینیا فرا رسیده است.


منبع gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده