نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۲

مایکروسافت از دو کنترلر جدید Phantom Magenta و Arctic Camo رونمایی کرد

شرکت مایکروسافت از دو مدل ویژه‌ی کنترلرهای ایکس باکس با نام‌های Phantom Magenta و Arctic Camo و برای عرضه در بازه‌های مشخصی از سال جاری میلادی رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، مایکروسافت از دو مدل ویژه جدید از کنترلر ایکس باکس رونمایی کرده است. نخستین مورد از این دو مدل ویژه، کنترلر وایرلس Phantom Magenta نام دارد. ظاهراً این مدل سومین نسخه از کنترلرهای سری Phantom است که بعد از مدل‌های سفید و مشکی رنگ رونمایی می‌شود. نسخه‌ی Phantom Magenta Special Edition نیز مانند دو مدل قبلی خود به رنگ‌های تیره و غلیظی مزین شده که رفته رفته به سمت بالای بدنه‌ی کنترلر شفاف‌تر و محوتر می‌شود. از این رو هرچه به بیشتر در این راستا حرکت کنید، محتوای داخل دستگاه بیشتر قابل مشاهده خواهد بود. طراحی این مدل بسیار جذاب بوده و المان‌های علمی-تخیلی در طراحی آن استفاده شده است. این کنترلر از تاریخ ۱۷ مارس (۲۷ اسفند) در دسترس خریداران خواهد بود.

اما مدل دیگری که در کنار Phantom Magenta رونمایی شده، مدل موسوم به Arctic Camo Special Edition است که می‌توان آن را همتایی برای نسخه‌ی Nights Ops Camo در سال گذشته در نظر گرفت. این نسخه، کمی دیرتر از مدل قبل و در ماه می عرضه خواهد شد. اگر مایکروسافت همینطور به رونمایی از مدل‌های مبتنی بر طرح استتار خود ادامه دهد، باید طی مدت زمان کوتاهی انتظار تکمیل لیست کاملی از این مدل‌ها را داشته باشیم. شما می‌توانید در ادامه نگاهی به هر دو مدل جدید کنترلرهای ایکس باکس نگاهی داشته باشید.

 

دو کنترلر جدید مایکروسافت از نظر ویژگی‌های فنی دقیقاً مشابه مدل‌های قبلی خود هستند. ما در Phantom Magenta و Arctic Camo نیز همان چینش کلیدها، سازگاری با جک هدفون استریو ۳.۵ میلی‌متری و سبک طراحی ظاهری مدل‌های قبلی را شاهد هستیم. پشتیبانی از اتصال بلوتوث نیز در این مدل‌ها فراهم شده و شما می‌توانید بدون هیچ مشکلی از این دو مدل برای لپ‌تاپ، گوشی‌های هوشمند و کامپیوترهای خانگی مبتنی بر ویندوز 10 خود نیز استفاده کنید.

    قیمت این کنترلرها ۶۰ دلار است. مایکروسافت قبلاً اعلام کرده که لوازم جانبی فعلی کنسول‌های ایکس باکس وان با کنسول جدید ایکس باکس سری ایکس نیز کاملاً سازگار خواهند بود. لذا در صورتی که برنامه‌ای برای خرید کنسول جدید مایکروسافت نیز دارید، می‌توانید بدون نگرانی نسبت به خرید این مدل‌های زیبا اقدام کنید.


    منبع eurogamer
    اسپویل
    برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
    کاراکتر باقی مانده