// چهار شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

Rainbow Six Siege را به مدت سه روز رایگان بازی کنید

یوبیسافت اعلام کرده کاربران نسخه کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان Rainbow Six Siege از ۱۵ اسفند ماه می‌توانند این بازی را به مدت سه روز به رایگان تجربه کنند.

یکی از اقداماتی که یوبیسافت (Ubisoft) همیشه برای جذب مخاطب انجام داده، رایگان کردن بازی‌های پرمخاطب خود برای مدت زمان محدود است. این کار باعث می‌شود تا کاربران بیشتری بازی مورد نظر را تجربه کنند. Rainbow Six Siege یکی از موفق‌ترین بازی‌های یوبیسافت از نظر تعداد بازیکن و موفقیت در طولانی مدت به‌حساب می‌آید که چند روز دیگر وارد فصل جدید خود می‌شود. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، یوبی سافت اعلام کرده است که کاربران کامپیوتر (استیم و فروشگاه اپیک گیمزپلی استیشن 4 و ایکس باکس وان می‌توانند از تاریخ ۱۵ اسفند ماه (پنج مارس) تا تاریخ ۱۸ اسفند ماه (هشت مارس) Rainbow Six SIege را به رایگان تجربه کنند. متاسفانه اعلام نشده است که بازی به‌صورت دقیق از چه ساعتی رایگان می‌شود، اما کاربران می‌توانند به‌مدت سه روز این بازی را به‌صورت رایگان تجربه و در صورت نیاز آن را خریداری کنند. 

در نسخه رایگان و محدود رینبو سیکس سیج بازیکنان به تمامی نقشه‌ها، حالت‌های بازی و ۲۰ اپراتور بازی دسترسی خواهند داشت. البته دراین‌میان اشاره کنم که بازی هم‌اکنون با تخفیف ۷۵ درصدی به‌فروش می‌رسد و فرصت خوبی است که Rainbow Six Siege را خریداری کنید. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا از تجربه‌ی این بازی تیراندازی تاکتیکال لذت می‌برید؟ از دیگر اخبار حول این بازی هم می‌توان‌به رایگان شدن احتمالی Rainbow Six Siege در آینده اشاره کرد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده