نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

آپدیت جدید Need for Speed Heat ماشین‌ ها و ویژگی‌ های جدیدی را به بازی می‌آورد

آپدیت ماه مارس بازی Need for Speed Heat شامل بازار جدید Black Market، خودروهای جدید و چند ویژگی و آیتم‌های اضافی خواهد بود.

آپدیت ماه مارس بازی Need for Speed Heat هم‌اکنون در تمامی پلتفرم‌ها قابل دریافت است. بزرگترین ویژگی جدیدی که در این محتوا به بازی اضافه شده، بازار سیاه یا همان «Black Market Delivery» است که راه جدیدی را برای دریافت خودروهای بیشتر مقابل بازیکنان قرار می‌دهد.

کسب و کار بازار Black Market Delivery توسط یکی از کاراکترهای جدید بازی به نام Raziel انجام می‌گیرد. رازیل در مواقعی که بازیکنان به واردات ماشین از خارج نیاز پیدا می‌کند، کارهای مورد نیاز را پیش خواهد برد. محتوای این آپدیت به خصوص، دو ماشین جدید را نیز به مجموعه‌ی Need for Speed Heat اضافه خواهد کرد.

یکی از این موارد، آستون مارتین ولانته DB11 مدل ۲۰۱۸ است که به همراه بسته‌ی آیتم‌های همراه آن کاملاً رایگان عرضه می‌شود. مورد بعدی نیز یک مک لارن F1 مدل ۱۹۹۳ است که به پول واقعی، حدود ۵ دلار هزینه به دنبال خواهد داشت. استودیوی Ghost Games به عنوان توسعه‌دهنده این بازی اعلام کرده که واردات آینده‌ی Black Market Delivery نیز به همین ترتیب ادامه خواهد داشت. یعنی هربار یک مدل رایگان از خودروهای موجود در مجموعه‌ی بازی به علاوه‌ی یک خودروی کاملاً جدید و پولی به مجموعه‌ی NFS Heat اضافه می‌شود.

هریک از این خودروها در کانتینرهای حمل و نقل واقع در بندر Port Murphy قابل دریافت خواهد بود. این ناحیه، همان موقعیتی است که مأموریت اختصاصی Raziel نیز در آن انجام خواهد شد. آستون مارتین رایگانی که در این آپدیت در دسترس قرار می‌گیرد، مستلزم عامل REP سطح ۲۰ و مک لارن پولی نیازمند REP لول ۳۰ خواهد بود.

در ادامه محتوای کامل اولین بسته Black Market بازی آورده شده است:

Aston Martin DB11 Volante 2018 (رایگان)

  • مأموریت داستانی
  • شش مجموعه‌ی Challenge Set (شامل ۳ الی ۵ ساعت محتوای گیم‌پلی) دربرگیرنده‌ی رویدادهای جدید و فعالیت‌های بازیابی شده
  • لباس کاراکتر بازی
  • آیتم‌های شخصی‌سازی ظاهر خودرو
  • آیتم‌های موسوم به Vanity

 

McLaren F1 1993 (به قیمت ۵ دلار)

Need for Speed Heat

  • مأموریت داستانی
  • شش مجموعه‌ی Challenge Set (شامل ۳ الی ۵ ساعت محتوای گیم‌پلی) دربرگیرنده‌ی رویدادهای جدید و فعالیت‌های بازیابی شده
  • لباس کاراکتر بازی
  • آیتم‌های شخصی‌سازی ظاهر خودرو
  • آیتم‌های موسوم به Vanity

پچ آپدیت بهار بازی NFS Heat علاوه‌بر این موارد، ویژگی‌های جدیدی را برای برجسته‌تر کردن آیتم‌های جدید خریداری شده، جلوه‌های سینماتیک جدید آغاز مسابقات، انیمیشن‌های جدید جشن پیروزی، آیتم‌های جدید شخصی سازی خودروها، امکان تنظیم شدت لرزش تصاویر و چند بخش دیگر در تنظیمات بازی را به بازی اضافه کرده است.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده