// چهار شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۵

بازی Halo: Combat Evolved روی کامپیوتر عرضه شد

کاربران استیم و Xbox Game Pass روی پی سی هم‌اکنون می‌توانند بازی Halo: Combat Evolved Anniversary را تجربه کنند.

در ماه دسامبر بود که بازی Halo: Reach، به‌عنوان اولین بازی از مجموعه Halo: The Master Chief Collection روی کامپیوتر عرضه شد. ازاین‌رو کاربران استیم با خرید Halo: The Master Chieft Collection می‌توانستند این بازی را به‌صورت رایگان تجربه کنند. این درحالی است که Halo: Reach به‌صورت جداگانه هم در فروشگاه استیم برای خرید قرار داده شده است. همچنین کاربران Xbox Game Pass روی پی سی هم می‌توانستند این کالکشن را به‌‌صورت رایگان تجربه کنند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی حساب کاربری توییتر Halo اعلام کرده است که بازی Halo: Combat Evolved Anniversary روی کامپیوتر عرضه شده است. ازاین‌رو اگر از کاربران کالکشن بازی روی استیم هستید، با یک به‌روزرسانی رایگان اولین نسخه از سری هیلو را دریافت خواهند کرد. همچنین این بازی به‌صورت جداگانه هم در فروشگاه استیم برای فروش قرار داده شده است. کاربران گیم‌پس هم با دریافت به‌روزرسانی مخصوص، می‌توانند Halo: Combat Evolved را تجربه کنند. 

باید منتظر بمانیم و ببینیم عملکرد Halo: Combat Evolved روی پی‌سی به چه صورت خواهد بود. در زمان عرضه هیلو: ریچ، مستر چیف کالکشن توانست نزدیک به دو میلیون نسخه روی استیم فروش داشته باشد و در صدر فهرست بازی‌های پرفروش استیم قرار بگیرد. هنوز معلوم نیست که تیم سازنده در چه زمانی قصد دارد تا Halo 2 را عرضه کند. در ادامه می‌توانید تریلر Halo: Combat Evolved Anniversary را در یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تماشا از یوتیوب


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده