// چهار شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

بازیکنان حرفه‌ای فیفا 20 مجبور به انجام سنگ کاغذ قیچی برای تعیین برنده شدند

الکترونیک آرتز در اقدامی عجیب دو بازیکن حرفه‌ای فیفا را مجبور به انجام بازی سنگ، کاغذ، قیچی برای تعیین برنده‌ کرد.

دو نفر از بازیکنان بازی فیفا 20 به‌دلیل مشکلی که در سرورهای EA وجود داشت مجبور به انجام بازی سنگ کاغذ قیچی شدند. شان گالیا، فردی که در این بازی شکست خورده بود، تجربه‌ی خود را با ناراحتی بسیار در توییتر به اشتراک گذاشت:

باورنکردنی‌ است! ما به خاطر اینکه نمی‌توانستیم در یک بازی رسمی مقدماتی ESports فیفا به هم متصل شویم، مجبور به انجام بازی سنگ کاغذ قیچی شدیم! تمامی کارهایی که در مرحله‌ی یک انجام داده بودم به باد رفت؛ مرحله‌ی دو شروع شد و من یک بازی سنگ‌ کاغذ قیچی را باختم و همین بازی، سرنوشت من را مشخص کرد. چه می‌توانم بگویم؟ سرم در حال انفجار است؛ از برد ۰-۲ تا باخت ۳-۲!

این مسئله به خاطر مشکل در سرورهای EA ایجاد شد. یکی از کاربران سایت Reddit در بحثی پیرامون این موضوع اشاره داشت:

مشکل در این‌گونه مواقع این است که اگر یک نفر انجام سنگ کاغذ قیچی را قبول نکند، فرد دیگر قطعاً از آن فرصت برای بُرد استفاده می‌کند و برای اعتراض، از آن نمی‌گذرد. برای بعضی افراد، این بخشی از زندگی‌شان را تشکیل می‌دهد و این موضوع فشار بزرگی بر دوش آن‌ها می‌گذارد. 

حسن اکر، برنده‌ی این بازی نیز در توییتر خود به زمان آلمانی نوشت:

بازی ۱-۳ به نفع من تمام شد، چون توانستم یک بازی سنگ کاغذ قیچی را ببرم! 

FIFA 20

این موضوع کمی مضحک به نظر می‌رسد، اما ظاهراً راه حلی است که EA برای رفع این مسئله در نظر گرفته است. به‌طور کلی به نظر می‌رسد که لیگ‌های حرفه‌ای چندان مورد توجه EA نیستند. اگر یک بازی فوتبال رسمی به خاطر شرایط آب و هوایی لغو شود، بی‌شک داور از مربیان نمی‌خواهد که با یک بازی شانسی نتیجه را تعیین کنند. در EA، این مسئله پشت گوش انداخته شده و آن‌ها مشکل سرور را با بازی‌ای همانند سنگ، کاغذ، قیچی حل کرده‌اند!

در حال حاضر صفحه‌ی EA Sports FIFA راجع به این مسئله اظهارنظر نکرده است. 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده