// چهار شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

بازی موبایل Marvel Future Revolution معرفی شد

شرکت نت‌ماربل و مارول در جریان رویداد PAX East 2020، بازی ابرقهرمانی Marvel Future Revolution را برای گوشی‌های موبایل معرفی کردند.

چندی پیش بود که نت‌‌ماربل (Netmarble)، توسعه دهنده بازی‌های موبایل، به‌همراه مارول (Marvel) اعلام کردند که بازی جدید خود را در نمایشگاه Pax East 2020 معرفی خواهند کرد. همچنین در ادامه اعلام شد که این بازی، برای پلتفرم‌های موبایل درنظر گرفته شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، استودیو نت‌ماربل و مارول گیمز، بازی موبایل Marvel Future Revolution را معرفی کردند که یک بازی ابرقهرمانی است. در جریان تریلر معرفی Marvel Future Revolution، شاهد حضور قهرمان‌هایی از جمله کاپیتان مارول، مرد عنکبوتی، دکتر استرنج و کاپیتان آمریکایی هستیم که در حال جنگیدن با دشمنان خود هستند. در ادامه مشخص شده است که Marvel Future Revolution به‌دنبال موفقیت بازی اکشن و نقش آفرینی Marvel Future Fight ساخته شده است که نت‌ماربل وظیفه توسعه آن را برعهده داشته است.

 Marvel Future Revolution هم یک بازی نقش‌آفرینی اکشن خواهد بود که روایت‌گر جهانی است که مورد تهاجم دشمنان قرار گرفته است و شما در نقش ابرقهرمان‌های مارول، باید مردم را نجات دهید. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی Marvel Future Revolution را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

جدا از معرفی بازی، چهار تریلر دیگر هم از بازی در دسترس قرار گرفت که در ادامه آن‌ها را تماشا خواهید کرد. این تریلرها با محوریت قهرمان‌های روز عرضه، لباس‌های متفاوت آن‌ها، جهان بازی و همچنین شخصیت‌های شروری است که در روز عرضه Marvel Future Revolution با آن‌ها روبه‌رو می‌شوید. متاسفانه هنوز تاریخ انتشار Marvel Future Revolution اعلام نشده است و به احتمال زیاد برای اندروید و iOS عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده