نویسنده: شعیب شاهدی
// چهار شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Beat Hazard 2؛ تپش آرکید همراه موسیقی

بازی موبایل Beat Hazard 2، محصول استودیو کولدبیم گیمز، یک آرکید شوتر پرتنش است که تجربه‌ای متفاوت از آهنگ‌های محبوب‌تان به شما ارائه می‌دهد.

همان‌طور که می‌دانید موسیقی متن یکی از المان‌های مهم در تجربه هر بازی به حساب می‌آید؛ اما اگر در بازی به‌جای موسیقی متن بتوانیم از آهنگ‌هایی که روی گوشی داریم یا از سرویس‌های مختلف استریم موزیک استفاده کنیم چه اتفاقی می‌افتد؟ ممکن است اکثر گیمر‌ها حتی برای یک‌بار صدای بازی را قطع کرده باشند و به‌جای آن با آهنگ‌های خود به تجربه بازی مورد علاقه‌شان مشغول شده باشند. اما بازی موبایل Beat Hazard 2 که تا به حال برای اندروید، آیفون و پی سی عرضه شده است، تحت‌تاثیر آهنگ‌هایی که انتخاب می‌کنید گیم‌پلی و گرافیک بازی را تغییر می‌دهد و هر آهنگ باتوجه‌به‌شدت و جریان خود جریان بازی را تعیین می‌کند. بازی Beat Hazard 2 نسخه دوم بازی محبوب Beat Hazard است که توسط استودیو کولدبیم گیمز توسعه یافته و منتشر شده است. این بازی در سبک آرکید شوتر یادآور خاطرات قدیمی و بازی‌های محبوب در این سبک است که دارای گیم‌پلی سریع و گرافیک جذاب است.

معرفی بازی موبایل beat hazard 2

موسیقی را به تزریق کنید تا برایتان مرحله تولید کند!

بازی Beat Hazard 2 را می‌توان در یک جمله خلاصه کرد؛ موسیقی را به بازی تزریق کنید تا برایتان مرحله تولید کند! در این بازی شما کنترل یک سفینه فضایی را بر عهده دارید و باید باقی سفینه‌ها را نابود کنید. بازی به صورتی طراحی شده است که جریان مبارزات مطابق جریان آهنگ در حال پخش تنظیم می‌شود و هرچه ریتم آهنگ سریع‌تر باشد باید دشمنان بیشتری را شکست دهید. ریتم آهنگ روی گرافیک اثر گذار است و رنگ سفینه شما و دشمن را تغییر می‌دهد و انفجارها تحت تاثیر آهنگ اتفاق می‌افتند. بازی ترکیب دیوانه‌واری از رنگ، آتش‌بازی و موسیقی است. همچنین پاورآپ‌ها و اسلحه‌های مختلف باتوجه‌به موسیقی به شما اهدا می‌شود.

معرفی بازی موبایل beat hazard 2

بازی ترکیب دیوانه‌واری از رنگ، آتش‌بازی و موسیقی است.

قبل از شروع بازی گزینه انتخاب کردن نحوه کنترل سفینه در اختیار شما قرار داده می‌شود و باید انتخاب کنید که می‌خواهید کنترل سفینه را به‌وسیله گیم‌پد انجام دهید یا توسط صفحه لمسی. البته تجربه بازی با کنترل‌ها و گیم‌پدهای مخصوص موبایل بسیار لذت‌بخش‌تر است. برای کنترل سفینه در بازی دو گزینه برای انتخاب وجود دارند. می‌توانید حالت یک استیک یا دو استیک را انتخاب کنید. در حالت یک استیک فقط کنترل حرکت سفینه در صفحه بر عهده بازیکن است اما در حالت دو استیک می‌توانید شلیک‌های سفینه خودتان را کنترل کنید که لازم است تسلط خوبی داشته باشید. با کشتن دشمنان قدرت‌های مختلف و اسلحه‌های مختلف به بازیکن اهدا می‌شود. گیم‌پلی بازی تحت‌تاثیر آهنگ های انتخابی است و آهنگ با ریتم سریع‌تر مراحل سخت‌تر را ایجاد می‌کند. همچنین در تولید باس‌فایت‌ها این موضوع لحاظ شده است؛ یعنی باس‌فایت برای هر آهنگ منحصربه‌فرد است و باتوجه‌به مشخصات آهنگ‌تان تولید می‌شود. آهنگ‌های سریع و تند ممکن است چندین باس‌فایت تولید کنند.

معرفی بازی موبایل beat hazard 2

برای تجربه بازی می‌توانید از چند منبع مختلف آهنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. منبع اول رادیوهای اینترنتی هستند که به‌صورت پیش‌فرض در بازی قرار گرفته‌اند. منبع دوم آهنگ‌ها روی دستگاه خود بازیکن هستند که با مشخص کردن محل قرارگیری آهنگ‌ها و آدرس دادن به بازی این کار ممکن می‌شود. منبع سوم سرویس‌های استریم موزیک هستند. این قابلیت استفاده از منابع استریم در نسخه قبلی وجود نداشتند و به‌تازگی به این نسخه اضافه شده‌اند. این قابلیت Open Mic نام دارد و از سرویس‌های مختلف از جمله اسپاتیفای، یوتیوب، اپل موزیک، آمازون موزیک و... پشتیبانی می‌کند.

معرفی بازی موبایل beat hazard 2

بازی دارای حالت‌های مختلفی برای تجربه است شامل حالت استاندارد، بقا، پر از باس‌فایت و حالت آرام. برای هر حالت می‌توانید هفت مرحله سختی راحت، عادی، سخت، دیوانه‌وار، مرگ‌بار، آخرالزمانی و استادی را انتخاب کنید. شدت اثرات تصویری و تغییرات رنگ و انفجار‌ها و درخشش‌ها هم تنظیم می‌شوند. بازی دارای یک بخش مختلف است که قابلیت‌های متنوع و زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد و مدیریت بخش قابلیت‌ها (پرک‌ها) برای تجربه هرچه بهتر بازی ضروری است. در قسمت تنظیمات سفینه می‌توانید از بین گزینه‌های بسیار زیاد و متنوع سفینه مورد علاقه خود را انتخاب کنید. هر سفینه دارای مشخصات منحصربه‌فرد است و در طول مراحل می‌توانید سفینه‌های جدید را کشف کرده و از آن‌ها استفاده کنید. هر سفینه دارای تعداد مشخصی مأموریت مخصوص به خود است که رد کردن آن‌ها قابلیت‌های جدیدی به بازیکن ارائه می‌دهد.

در مجموع اگر طرفدار بازی‌های آرکید شوتر هستید پیشنهاد می‌کنیم این بازی زیبا را از دست ندهید.برای تجربه بازی باید آن‌را از فروشگاه‌های گوگل‌پلی یا اپ‌استور خریداری کنید. بازی برای اندروید و آیفون در دسترس است و می‌توانید آن را از لینک‌های زیر دانلود کنید.

دانلود بازی Beat Hazard 2


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده