نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۵

ریمستر Call of Duty: Modern Warfare 2 در دسترس دارندگان پلی استیشن 4 قرار گرفت

نسخه‌ی ریمستر بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 هم‌اکنون در دسترس دارندگان پلی استیشن 4 قرار گرفت. این اثر تا یک ماه در انحصار پلتفرم سونی خواهد بود.

بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار و مخفی‌کاری اکتیویژن، بالاخره ریمستر بخش داستانی Call of Duty: Modern Warfare 2، این اثر خاطره‌انگیز و به‌شدت تحسین‌شده منتشر شد و گیمرها می‌توانند آن را تجربه کنند. در جریان آخرین اخبار بازی، مشخص شده که این بازی همین حالا برای پلی استیشن 4 منتشر شده است. قیمت بازی ۲۰ دلار است و اگر قصد تجربه‌اش را دارید، همین حالا می‌توانید برای آن اقدام کنید.

نکته‌ی مهم پیرامون نحوه‌ی عرضه‌ی بازی،‌ این است که نسخه‌ی ریمسترشده‌ی کمپین داستانی Call of Duty: Modern Warfare 2 به مدت یک ماه در انحصاری کنسول پلی استیشن 4 خواهد بود و پس از آن، در تاریخ ۳۰ آوریل (۱۱ اردیبهشت) در دسترس گیمرهای ایکس باکس وان و پی سی قرار خواهد گرفت. بهبود جلوه‌های گرافیکی از جمله رزلوشن، تکسچرها،‌ بازسازی انیمیشن‌ها، وضوح 4K روی پلی استیشن ۴ پرو و مواردی از این دست، تجربه‌ی بصری بازی را دستخوش تغییرات کرده‌اند. خرید این نسخه از بازی همچنین یک‌سری آیتم ویژه برای استفاده در نسخه‌ی ۲۰۱۹ بازی Call of Duty: Modern Warfare و بازی Call of Duty: Warzone به همراه خواهد داشت.


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده