نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۲

آپدیت تازه Dota 2 تغییراتی را در بخش Ranked ایجاد می‌کند

شرکت Valve با انتشار یک به‌روزرسانی تازه تغییراتی را در بخش Ranked بازی Dota 2 ایجاد کرد.

با اینکه بسته‌ی به‌روزرسانی 7.24b بازی Dota 2 اواخر هفته‌ی گذشته در دسترس قرار گرفت، اما شرکت ولو به‌تازگی آپدیت جدیدی را منتشر کرده است که مثل به‌روزرسانی قبلی تغییراتی را در گیم‌پلی بازی اعمال نمی‌کند. مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، آپدیت جدید روی بخش Ranked تمرکز دارد و باکس The Treasure of the Fallen Cinder را در دسترس قرار می‌دهد. این به‌روزرسانی تفکیک Core/Support بخش رنکد را که پیش از این شاهدش بودیم، از بین می‌برد. با اینکه این ویژگی در زمان انتشار با استقبال بازیکنان مواجه شد، اما از سوی بسیاری از بازیکنان حرفه‌ای نیز مورد انتقاد قرار گرفت؛ بنابراین آیس‌فراگ به این نتیجه رسید که حالا بهترین زمان برای آزمودن مورد جدیدی است.

اکنون تنها یک رنک واحد در بازی وجود دارد که مهارت بازیکنان در هر یک از رول‌های اصلی را نشان می‌دهد. این مورد امکان بررسی عملکرد بازیکنان در هر رول را برای سیستم فراهم می‌کند و طبیعتاً پیروزی یا شکست در بازی‌ها روی میزان رنک بازیکنان تاثیر می‌گذارد. در‌حال‌حاضر اگر بازیکنان بخواهند در بهترین رول خود بازی کنند، سیستم کل MMR آن‌ها را برای حریف‌یابی در نظر می‌گیرد و براساس آن رقبا را انتخاب می‌کند. در طرف مقابل، اگر بازیکنان تصمیم بگیرند در سایر رول‌ها بازی کنند، سیستم آن‌ها را در بازی‌هایی با MMR کمتر قرار می‌دهد. همچنین پس از ورود به بازی‌ها امکان مشاهده‌ی عملکرد هم‌تیمی‌ها در هر یک از رول‌ها وجود دارد. سطح اولیه‌ی هر رول براساس عملکرد بازیکنان در ۱۰۰ بازی اخیر محاسبه می‌شود و برای مشاهده‌ی وضعیت فعلی می‌توان به منوی Role Queue مراجعه کرد.

Dota 2 / دوتا 2

این آپدیت علاوه‌بر تغییرات یادشده باکس جدیدی با نام The Treasure of the Fallen Cinder را به بازی اضافه می‌کند که با قیمت ۲.۴۹ دلار می‌توان آن را خریداری کرد. این صندوق شامل ست‌های جدیدی از هیروهای Clockwerk ،Elder Titan ،Meepo ،Shadow Shaman ،Oracle ،Pangolier ،Outworld Devourer ،Beastmaster ،Phoenix و Wraith King می‌شود و شانس دریافت آیتم‌های Temple of the Fallen Sun و Vile Reliquary به‌ترتیب Rare و Very Rare است. تمام آیتم‌های این باکس Marketable است؛ بنابراین آن دسته از بازیکنانی که به‌دنبال ست خاصی هستند، می‌توانند آن را از مارکت استیم تهیه کنند. در زمان نگارش این مطلب آیتم Temple of the Fallen Sun با قیمت ۹.۲۳ دلار و آیتم Vile Reliquary با قیمت ۲۶ دلار در بخش مارکت به فروش می‌رسید.  


منبع VPESPORTS ESTNN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده