نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

تاریخ انتشار و حجم دانلود بسته الحاقی Warlords of New York بازی The Division 2

باتوجه به اطلاعات منتشر شده، بازیکنان براساس موقعیت مکانی و پلتفرم خود در بازه‌های متفاوتی به The Division 2: Warlords of New York دسترسی خواهند داشت.

انتشار بسته الحاقی Warlords of New York از بازی The Division 2 از امروز آغاز می‌شود. بااین‌حال، زمان‌بندی اعلام شده بر اساس پلتفرم مورد استفاده و موقعیت مکانی کاربران متفاوت خواهد بود. لذا در این خبر، به تشریح جزئیات این امر خواهیم پرداخت.

سرورهای بازی The Division 2 امروز به منظور اعمال تغییرات گسترده به طور کلی و در تمامی پلتفرم‌ها از دسترس خارج شدند. این توقف به منظور انتشار آپدیت 8.1 این بازی که شامل بسته الحاقی Warlords of New York نیز خواهد بود صورت گرفته است. علاوه‌بر این، یک سری تغییرات و اصلاحات نیز در بازی اعمال خواهد شد.

حجم دانلود محتوای The Division 2: Warlords of New York

بازیکنان The Division 2 فارغ از تمایل برای دریافت محتوای بسته الحاقی Warlords of New York، ملزم به دانلود به‌روزرسانی هشتم این بازی خواهند بود. مسلماً در صورت عدم دریافت محتوای این بسته، قادر به سفر به نیویورک نخواهید بود. اما در هر صورت باید فایل‌ها را به صورت یکجا دانلود کنید.

حجم مورد نیاز برای دانلود این آپدیت بسته به نوع پلتفرم مورد استفاده‌ی شما متفاوت خواهد بود. با فرض این که بازی شما به جدیدترین پچ آپدیت بازی یعنی TU7 به‌روزرسانی شده باشد، حجم دانلود محتوای آپدیت جدید این بازی به شرح زیر خواهد بود:

پی سی: ۴۲ گیگابایت

پلی استیشن 4: حدود ۱۴ الی ۱۶ گیگابایت

ایکس باکس وان: ۶۰ گیگابایت

اگر پیش‌تر The Division 2 روی پلتفرم‌تان نصب نشده است، حجم کلی مورد نیاز برای دریافت کلیه‌ی فایل‌های بازی به صورت زیر خواهد بود:

پی‌سی: ۶۰ گیگابایت

پلی‌استیشن 4: حدود ۱۱۴ الی ۱۱۸ گیگابایت

ایکس‌باکس وان: ۷۰ الی ۷۴ گیگابایت

Division 2: Warlords of New York

بازه‌های زمانی انتشار The Division 2: Warlords of New York برای پی‌ سی

امکان دسترسی به محتوای آپدیت مذکور، برای افرادی که قبلاً بسته الحاقی Warlords of New York را پیش خرید کرده بودند، از دیروز دوم مارس فراهم شده است. به دلیل یک سری محدودیت‌هایی که درباره کنسول‌های بازی وجود دارد، کاربران پی‌سی چند ساعت زودتر از کنسول گیمرها به این DLC دسترسی پیدا خواهند کرد.

البته تاریخ انتشار برای مشترکین Uplay و Epic Games Store یکسان بوده و مهم‌ نیست که بازی را از چه فروشگاهی خریداری کرده‌اید. تنها استثنایی که در این موضوع وجود دارد، به کاربران کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس در منطقه استرالیا و نیوزیلند مربوط می‌شود. این افراد، همزان با کاربران پی‌سی و بر اساس برنامه‌ی زیر این DLC را دریافت خواهند کرد:

  • دوم مارس (۱۲ اسفند) رأس ساعت ۳ صبح به وقت PT
  • دوم مارس (۱۲ اسفند) رأس ساعت ۶ صبح به وقت ET
  • دوم مارس (۱۲ اسفند) رأس ساعت ۱۱ صبح به وقت UK

به عبارت دیگر همزمان با اتمام فرایند اصلاح و تعلیق سرور، امکان دریافت محتوای این آپدیت فراهم خواهد شد.

تاریخ انتشار محتوای The Division 2: Warlords of New York برای PS4 و Xbox One

بازیکنان Warlords of New York روی کنسول پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان باید تا نیمه شب وقت محلی خود برای دریافت این آپدیت منتظر بمانند. همانطور که بالاتر هم اشاره شد، استرالیا و نیوزیلند تنها موارد استثنایی هستند که همزمان با کاربران پی‌سی بسته خود را دریافت خواهند کرد.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده