// سه شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

مراحل ساخت Final Fantasy VII Remake به پایان رسید

تتسویا نومورا، کارگردان Final Fantasy VII Remake، در جدیدترین گفت‌وگوی خود اعلام کرده که مراحل ساخت این بازی به پایان رسیده است.

اگر اسکوئر انیکس (Square Enix)، سازنده و ناشر Final Fantasy VII Remake، این بازی را تاخیر نمی‌زد، امروز در دسترس کاربران پلی استیشن 4 قرار می‌گرفت. این در حالی است که هم‌اکنون طرفداران این بازی باید تا تاریخ ۲۲ فروردین ماه ۹۹ (۱۰ آوریل) منتظر بمانند. این در حالی است که دیروز اسکوئر انیکس دموی فاینال فانتزی 7 ریمیک را در اختیار کاربران قرار داد که تقریبا تجربه یک ساعته‌ای را ارائه می‌دهد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، تتسویا نومورا، کارگردان بازی Final Fantasy 7 Remake، در مصاحبه خود با 4Gamer در مورد این بازی صحبت کرده است. در بخش از گفت‌وگو از نومورا پرسیده می‌شود که فرایند توسعه این بازی در چه مرحله‌ای قرار دارد و تتسویا نومورا خبر از تمام شدن مراحل توسعه بازی می‌دهد. وی دراین‌باره می‌گوید:

ما مدتی وقت داریم تا کیفیت بازی نهایی را بهتر کنیم، اما ما در آن به درجه استادی رسیده‌ایم. ازاین‌رو دیگر شاهد تاخیری روی بازی نخواهیم بود. 

این گفته بدین معنا است که مراحل ساخت بازی به اتمام رسیده و به اصطلاح گلد شده است. ازاین‌رو تیم سازنده می‌تواند مشغول انجام مواردی مثل آپدیت روز اول شود و از طرفی ناشر بازی را برای عرضه در تاریخ ذکر شده، آماده کند. از معرفی Final Fantasy VII Remake در نمایشگاه E3 2015 پنج سال می‌گذرد و بالاخره، پس از فراز و نشیب‌های مختلف و کار کردن تتسویا نومورا روی دو پروژه به‌صورت همزمان، بالاخره علاقه‌مندان می‌توانند بازی مورد علاقه خود را تجربه کنند.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا نسخه دمو Final Fantasy VII remake را بازی کرده‌اید؟ از دیگر اخبار حول بازی هم می‌توان‌به فضای نصب ۱۰۰ گیگابایتی بازی اشاره کرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده