نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

هیدئو کوجیما پیام مبهمی درباره انتشار یک خبر مهم در ماه مارس منتشر کرده است

هیدئو کوجیما به‌تازگی تصویری را در اکانت توییتر خود منتشر کرده که احتمالاً به معرفی یک خبر مهم در آینده‌ای نزدیک اشاره دارد.

به نظر می‌رسد که هیدئو کوجیما و استودیوی کوجیما پروداکشن خود را برای معرفی یک برنامه‌ی مهم در ماه مارس آماده می‌کنند. چند روز قبل، گزارشی در رابطه با احتمال انتشار یک خبر مهم از طرف مدیر ارتباطات این استودیو، یعنی Aki Saito خبرساز شده بود و حالا خود کوجیما با انتشار تصویری در اکانت توییتر خود به این شایعات دامن زده است.

کوجیما یک تصویر ساده از صفحه‌ی ماه مارس در تقویم را ازطریق اکانت توییتر خود به اشتراک گذاشته که درضمن آن به‌طور دقیق به عبارت «March» اشاره می‌شود. البته احتمال اینکه کوجیما به‌طور عجیبی برای آغاز یک ماه جدید خوشحال باشد نیز وجود دارد، اما آنچه که منطقی‌تر به نظر می‌رسد، این است که این استودیو درحال آماده‌سازی برای رونمایی از یک خبر مهم در آینده‌ای نزدیک است.

استودیوی کوجیما پروداکشن تاکنون چند بار به فعالیت‌های تیم توسعه‌دهندگان خود روی یک بازی «بزرگ» اشاره کرده و خود کوجیما نیز در این مدت مکرراً درباره ایده‌های خود برای پروژه‌های بعدی این شرکت صحبت کرده است. دراین‌میان، او درباره علاقه‌ی خود به ساخت یک بازی ترسناک اظهاراتی را مطرح کرده که می‌توان این اخبار را مانند قطعات پازل درکنار هم قرار داد. در هر حال، در صورت معرفی یک بازی جدید، اخبار مربوطه در سریع‌ترین زمان ممکن به اطلاع شما خواهد رسید. شما می‌توانید در ادامه به تصاویر مذکور نگاهی داشته باشید.

کوجیما پروداکشن

هیدئو کوجیما


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده