// سه شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۹

بازی های پولی ماه فوریه 2020 که برای موبایل منتشر شدند

در دومین ماه سال ۲۰۲۰ میلادی، بازی‌های جدید و جذابی مانند Boris and the Dark Survival‏‏ و The House of Da Vinci 2‏ برای گوشی‌های اندرویدی و آيفون‌ها منتشر شدند.

با پایان ماه فوریه سال ۲۰۲۰ میلادی، بازی‌های پولی جذابی برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده است که از بازی‌های معمایی جذابی مانند The House of Da Vinci 2 و Veritas تا آثار ماجراجویی مانند Summer Catchers‏ و Spirits of Anglerwood Forest‏ را شامل می‌شوند. با پشت سر گذاشتن ماه فوریه اکنون زمان آن رسیده تا در مقاله‌ای به سراغ برترین‌ بازی‌های پولی منتشر شده در این ماه برویم.

زومجی به‌صورت روزانه بهترین بازی های اندروید و آیفون را معرفی می‌کند که می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل به انبوهی از معرفی‌های زومجی دسترسی داشته باشید.

Ace of the Luftwaffe Squadron

Ace of the Luftwaffe Squadron

بازی Ace of the Luftwaffe Squadron یک اثر آرکید هیجان‌انگیز از استودیو HandyGames است که به‌تازگی در فروشگاه‌های اپ‌استور و پلی‌استور قرار گرفته است. این بازی درواقع یک اثر شوتم‌آپ اسکرولینگ است که در خود روایت داستانی درگیرکننده‌ای را گنجانده است. در داستان بازی زمانی‌که اروپا ظاهرا آزاد شده است، یک گروه کماندوی آلمانی به‌نام The Aces of the Luftwaffe تصمیم می‌گیرند حملات خود را دوباره شروع کرده و کشور آمریکا را اشغال کنند. حال این وظیفه شما است که صلح و آزادی را درجریان یک نبرد هوایی و بمباران عظیم بازگردانید. اگرچه هر داستانی دارای دو جنبه مختلف است. زمانی‌که این گروه حمله خود را به امریکا آغاز می‌کند، شما رهبری یک گروه از خلبانان زبده آلمانی را برای انجام یک مأموریت مخفی به‌عهده می‌گیرید. در بازی Ace of the Luftwaffe Squadron شما باید از گلوله‌ها جاخالی دهید، پاورآپ‌های مختلف را جمع‌آوری کرده و با برنامه‌ریزی صحیح از توانایی‌های خاص خود استفاده کنید تا دشمنان را شکست دهید. در بازی دو کمپین مختلف با ۵۰ مرحله مختلف وجود دارد که در آن مجموعه‌ای از دشمنان مرگبار با باس‌فایت‌های حماسی مختلف به‌سمت شما هجوم می‌آورند. بازی از جلوه‌های بصری و افکت‌های تصویری زیبایی استفاده کرده است و انفجارهای مختلفی را در سراسر آن شاهد هستیم. همچنین سازندگان در بازی درخت مهارتی قرار داده‌اند که به‌وسیله آن می‌توانید تجهیزات و توانایی‌های قدرت هجومی خود را ارتقا دهید. بازی با ۱۲ باس‌فایتی که دارد، می‌تواند بازیکنان را کاملا به‌چالش بکشد.

دانلود بازی Ace of the Luftwaffe Squadron

Beat Hazard 2

Beat Hazard 2

Beat Hazard 2 یک بازی شوتر آرکید از استودیو Cold Beam Games Ltd‏ است که در آن می‌توانید مجموعه‌ای از موسیقی‌های گوش‌نواز را تجربه کنید. هر کدام از آهنگ‌های شما در این بازی روند خاص و منحصربه‌خودی را براساس موسیقی دارا هستند. این بازی به‌صورت یک‌پارچه بازی‌ کردن و موسیقی را با یکدیگر ادغام می‌کند و تجربه‌ای به‌یاد ماندنی و منحصربه‌فرد را پیش‌روی مخاطب خود قرار می‌دهند. Beat Hazard 2 حس و حال پرهیجانی را همزمان با موسیقی‌های هیجان‌انگیز و مبارزاتی نفس‌گیر به بازیکنان القا می‌کند. شما همچنین در این بازی قادر هستید تا کشتی فضایی خود را ارتقا داده و آن‌را قدرتمند سازید. علاوه‌برآن بوست‌های مختلفی در روند مراحل دراختیار شما قرار می‌‌گیرد که به‌کمک آن‌ها قدرت هجومی و شلیک‌های سفینه‌تان را می‌توانید بهبود بخشید و آتشی عظیم را روی سر دشمنان خود فرود بیاورید. هر مرحله کشتی فضایی منحصربه‌فردی را دراختیار شما قرار می‌دهد؛ کشتی‌هایی با ابعاد کوچک همانند Mosquito و کشتی‌های بزرگی همانند Brute از جمله مواردی هستند که بازی دراختیار شما قرار می‌دهد. این کشتی‌های فضایی ثابت هستند و دوستان شما هم می‌توانند آن‌ها را پیدا کرده و در نبردهای خود از آن‌ها استفاده کنند. بازی Beat Hazard 2 درحال حاضر با قیمت ۳.۹۹ دلار در فروشگاه پلی‌استور قرار گرفته است.

دانلود بازی Beat Hazard 2

Boris and the Dark Survival‏

Boris and the Dark Survival‏

Boris and the Dark Survival‏ جدیدترین اثر استودیو Joey Drew است که در سبک ماجراجویی برای پلتفرم اندروید و iOS منتشر شده است. دنیای بازی در جهان آثار قبلی این استودیو رخ می‌دهد و شما این‌بار در نقش بوریس، سگ همراه دوست‌داشتنی بندی قرار می‌گیرید. شما باز هم در مکانی ترسناک قرار گرفته‌اید که هیولایی به‌نام Ink Demon در کمین نشسته است. باید مواظب خود باشید و حواس‌تان به ضربان قلب او باشد، وگرنه Ink Demon از پشت سرتان ظاهر می‌شود و شما را به‌کشتن می‌دهد. گیم‌پلی بازی بدین صورت است که بازی در مراحل مختلف شما را با چالش‌های متعددی برای فرار کردن روبه‌رو می‌کند. درواقع هدف شما جمع‌آوری آیتم‌های مشخص و در عین حال فرار کردن از هیولا است. هربار که پاسخ معما را پیدا کنید، با یک آسانسور به طبقه بعدی منتقل می‌شوید. محیط بازی تاریک است و بوریس برای غلبه به آن، یک چراغ‌قوه به‌همراه دارد. تاریکی محیط و نورپردازی عالی مراحل، حس‌وحال ترس را به‌خوبی به مخاطب منتقل می‌کند. در طول مراحل یک گرامافون وجود دارد که شما می‌توانید به‌وسیله آن موسیقی در پس‌زمینه بازی پخش کنید و از آن لذت ببرید. طراحی بصری بازی درکنار نمای دوربین تجربه‌ای لذت‌بخش را روی پلتفرم موبایل رقم زده است. Boris and the Dark Survival‏ را می‌توانید تنها با قیمت ۰.۹۹ دلار خریداری و تجربه کنید.

دانلود بازی Boris and the Dark Survival‏

ChessFinity PREMIUM‏

ChessFinity PREMIUM‏

ChessFinity یک بازی سرگرم‌کننده آرکید از استودیو HandyGames است که با الهام از بازی شطرنج، تجربه‌ای متفاوت را دراختیار بازیکنان قرار می‌دهد. این بازی درواقع یک شطرنج بی‌انتها است که در آن شما در یک صفحه مربعی‌شکل و کاشی‌کاری‌شده، با دراختیار داشتن مهره‌های مختلف، باید تا جایی که می‌توانید امتیاز کسب کنید. تمامی مهره‌های شطرنج در اختیار شما هستند و می‌توانید براساس موقعیتی که در آن قرار گرفته‌اید، هرکدام از آن‌ها را انتخاب کنید. هدف شما در بازی این است که تا جایی که می‌توانید زنده بمانید و امتیاز کسب کنید. ازبین‌بردن هرکدام از مهره‌ها زمان اضافه در اختیار شما قرار می‌دهد. بازی از سرعت بالایی برخوردار است و باید سریع حرکت بعدی خود و دشمن را پیش‌بینی و تحلیل کنید. زمان شما همیشه رو به‌اتمام است و سعی کنید به بالاترین امتیاز ممکن دست پیدا کنید و رتبه خود را در رده‌بندی جهانی بهبود بخشید. سازندگان در بازی پاورآپ‌های مختلفی قرار داده‌اند که هرکدام به‌نحوی باعث پیشرفت شما در طول مسیر می‌شود و مدت زمان زنده‌ ماندن‌تان را افزایش می‌دهد. با جمع‌آوری سکه‌های بیشتر می‌توانید مهره‌های خود را آن‌طور که دوست دارید، شخصی‌سازی کنید. نسخه پولی بازی ChessFinity با قیمت ۲.۹۹ دلار از فروشگاه پلی‌استور و ۱.۹۹ دلار از فروشگاه اپ‌استور قابل دریافت است.

دانلود بازی ChessFinity PREMIUM‏

Circuit Dude‏

Circuit Dude‏

Circuit Dude‏ یک بازی استراتژیک و معمایی از توسعه‌دهنده‌ای مستقل به‌نام جاناتان هلمز (Jonathan Holmes) است که در آن باید به کاراکتر Circut Dude کمک کنید تا با نصب چیپ‌های مختلف، جابه‌جا کردن بلوک‌ها، قدم گذاشتن روی سوییچ‌ها، چرخاندن دیوارها و بسیاری از کارهای دیگر اختراع مخفی و نهایی خود را بسازد. بازی بیش از ۱۵ ساعت گیم‌پلی در ۱۲۰ مرحله مختلف دارد و می‌تواند ساعت‌ها بازیکنان را سرگرم خود کند. شما همچنین می‌توانید اختراعات خود را به‌وسیله بخش طراحی مراحل بسازید و آن را در اینترنت آپلود کنید تا دیگر بازیکنان هم بتوانند آن‌ها را تجربه کنند. در بازی همچنین ۱۰ مکانیزم کاشی مختلف قرار داده شده است که هرکدام تجربه‌ای جدید را برای بازیکنان رقم می‌زنند. گرافیک بازی پیکسلی و همانند آثار دهه ۸۰ میلادی است و حس نوستالژیکی را به بازیکنان منتقل می‌کند. Circuit Dude‏ را می‌توانید هم‌اکنون با قیمت ۲.۹۹ دلار از فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور خریداری و دانلود کنید.

دانلود بازی Circuit Dude‏

!Pachoink‏

!Pachoink‏

بازی بعدی این ماه به یک اثر کژوال از استودیو A To Play Ltd اختصاص دارد که در آن باید با جهش و نابود کردن به پیروزی برسید. در بازی !Pachoink‏ اهداف به‌شما نشان داده می‌شود و شما باید با مهارت بالا و توپی که در اختیار دارید، آن‌ها را از بین ببرید. هرکدام از مراحل بازی نیازمند مهارت خاصی هستند. به‌عنوان مثال برخی از آن‌ها به‌دقت نیازمند هستند، در برخی دیگر باید زمان‌بندی صحیح داشته باشید و در برخی دیگر هم نیرویی عظیم مورد نیاز است. البته که در این مراحلی هم وجود دارند که برای شکست دادن آن‌ها به تمامی این موارد نیاز است. سیستم کنترلی بازی بسیار ساده است و در آن تنها باید صفحه‌نمایش را به‌سمت پایین بکشید و رها کنید. بازی به‌صورت کامل عرضه شده است و هیچ پرداخت درون‌برنامه‌ای، تبلیغات و موارد مشابه در آن وجود ندارد. در محیط بازی باید مواظب باشید، چرا که آیتم‌های مختلفی شما را تهدید می‌کنند. مواردی همچون تلپورت‌ها، گیرنده‌ها، چرخاننده‌ها، حرکت‌دهنده‌ها و غیره در شرایط خاص می‌توانند به شما کمک برسانند یا شما را تهدید کنند. سازندگان در بازی بیش از ۵۰ مرحله مختلف شامل سطوح و مکان‌های مختلف گنجانده‌اند که در آن‌ها می‌توان تله‌های گوناگونی را مشاهده کرد. پس اگر از علاقه‌مندان بازی‌های کژوال و ماجراجویی هستید، !Pachoink‏ می‌تواند انتخاب مناسبی برای‌تان باشد.

دانلود بازی Pachoink!‏‏

Reed Remastered‏

Reed Remastered‏

Reed Remastered یک بازی ماجراجویی و پیکسل‌آرتی از استودیو Crescent Moon Games است که دنیای زیبا و اسرارآمیزی را پیش‌روی مخاطبان خود قرار می‌دهد. ابرکامپیوتر قدیمی که دنیای آن را ساخته است، شروع به نابود شدن می‌کند و در حال از دست دادن مکعب‌های اطلاعاتی خود قرار گرفته است. به‌منظور ریبوت کردن این ابرکامپیوتر، مکعب‌ها باید کالیبره شوند و به‌همین دلیل، Reed به‌وجود می‌آید. Reed به‌عنوان آخرین مخلوق ابرکامپیوتر قدیمی هیچ قدرت خالصی دراختیار ندارد. او برای نجات دنیا ماجراجویی‌های سخت و خطرناکی را پیش‌رو دارد و باید خود را برای انجام این‌کار آماده کند. سیستم کنترلی بازی با استفاده از المان‌های پلتفرمر پیچیدگی خاصی ندارد و یادگیری آن آسان است. مراحل دشوار و تله‌های متعدد باعث شده‌اند تا Reed Remastered‏ بتواند بازیکنان را به‌چالش بکشد. این بازی را هم‌اکنون می‌توانید با قیمت ۰.۹۹ دلار از فروشگاه‌های اپ‌استور و پلی‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی Reed Remastered‏

SEN: Seven Eight Nine‏

SEN: Seven Eight Nine‏

بازی بعدی یک اثر سبک موسیقی و معمایی از استودیو Indie Champions Ltd  است که به‌تازگی برای پلتفرم موبایل منتشر شده است. SEN: Seven Eight Nine‏ درواقع یک بازی مینیمالیست معمایی درباره شناخت الگوهای اعداد، رنگ‌ها و اشکال گوناگون است. بازی هیچ‌گونه دستور‌العملی به بازیکنان نمایش نمی‌دهد و بازیکنان این حس را القا می‌کند که آن‌ها خودشان باید قوانین آن را کشف کنند. سازندگان در بازی درجه سختی‌های مختلفی قرار داده‌اند که هرکدام می‌توانند به‌نحوی بازیکنان را به چالش بکشند. از طرفی درکنار طراحی ساده، موسیقی پس‌‌زمینه بازی هم سعی می‌کند به بازیکنان حس آرامش را منتقل کند. این بازی درحال حاضر با قیمت ۳.۹۹ دلار در فروشگاه پلی‌استور و ۲.۹۹ دلار در فروشگاه اپ‌استور قابل خریداری و دانلود است.

دانلود بازی SEN: Seven Eight Nine‏

Silmaris

Silmaris‏

Silmaris یک اثر نقش‌آفرینی سرگرم‌کننده از استودیو PyroGen است که به‌تازگی برای کاربران اندرویدی و آیفون‌ها منتشر شده است. در این بازی بازیکنان باید فرماندهی شهر سقوط کرده Thylla را به‌عهده گیرند و قدرت گم‌شده امپراطوری را با تحت کنترل در آوردن دیگر پادشاهان، بازگرداند. مشاوران خود را هوشمندانه انتخاب کنید و از آن‌ها برای نبردها و تشکیل هم‌پیمانان بهره بگیرید، تجارت راه بیاندازید، در جهان گشت‌وگذار کنید. بازی به‌شما اجازه می‌دهد نبردها را با استراتژی‌های مختلف پیروز شوید، به‌نحوی‌که می‌توانید روی دشمنان خود جاسوسی کنید و با دسیسه‌چینی دیگر امپراطوری‌ها را سرنگون کنید. به وقایع عکس‌العمل نشان دهید و زمانی‌که سرنوشت سرزمین‌تان تحت‌تأثیر قرار می‌گیرد، بهترین تصمیم را اتخاذ کنید و درعین حال برای رودررو شدن با بزرگ‌ترین تهدیدی که جهان به‌خود دیده است، آماده شوید. تعداد زیادی داستان پیچیده و پر‌ پیچ‌وخم در بازی گنجانده شده است که هرکدام می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم خود کند. از دیپلماسی بهره بگیرید تا یک ارتش بزرگ را رهبری کنید. پس اگر از علاقه‌مندان بازی‌های نقش‌آفرینی هستید، هم‌اکنون می‌توانید بازی Silmaris را دانلود و تجربه کنید.

دانلود بازی Silmaris - strategic boardgame and text adventures

Spirits of Anglerwood Forest‏

Spirits of Anglerwood Forest‏

Spirits of Anglerwood Forest‏ یک بازی ماجراجویی سرگرم‌کننده از توسعه‌دهنده مستقلی به‌نام مایک برِیومن (Mike Braverman) است که در آن بازیکنان باید خود را از ارواح درون جنگل در امان نگه دارند. در داستان بازی یک شب پس از آن‌که پدرتان به شما یک مراسم عجیب را می‌آموزد، از خواب بیدار می‌گردید و متوجه می‌شوید که والدین‌تان شما را ترک کرده‌اند. در این بازی شما در نقش پسر کشاورز ساده‌ای به‌نام ادگار فن (Edgar Fenn) قرار می‌گیرید که باید برای یافتن والدین خود راهی جنگل‌ها شود. هر شب در طول بازی باید با فانوس‌هایی که در مسیر جنگلی پیدا می‌کنید، از جان خود محافظت کنید. ارواح درون درختان پرسه می‌زنند و شما تنها کسی هستید که می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. برای پیش‌روی داستان بازی در محیط آن گشت‌وگذار کرده و با ساکنان آن‌ها صحبت کنید. زمانی‌ هم که خورشید غروب می‌کند، باید از خود دربرابر ارواح محافظت کرده تا بتوانید شب را سپری کنید. همین‌که سفرتان به درون جنگل عمیق‌تر می‌شود، شما چیزهای بیشتری راجع به مکانی که در آن بزرگ‌ شده‌اید، یاد می‌گیرید، با مردم جدیدی آشنا می‌شوید و رازی را درباره خانوده خود کشف می‌کنید. داستان بازی در ۱۲ فصل اتفاق می‌افتد و می‌تواند ساعت‌ها بازیکنان را سرگرم کند. گیم‌پلی بازی بسیار نفس‌گیر است و در آن باید هرشب یک تشریفات مذهبی را اجرا کنید. اتمسفر بازی حال و هوای قرن بیستم امریکای شمالی را تداعی می‌کند و طراحی بصری آن به‌صورت نقاشی است. Spirits of Anglerwood Forest‏ را می‌توانید هم‌اکنون با قیمت ۳.۹۹ از فروشگاه پلی‌استور خریداری کنید.

دانلود بازی Spirits of Anglerwood Forest‏

Story of a Gladiator

Story of a Gladiator

Story of a Gladiator یک بازی بیتم‌آپ هیجان‌انگیز است که شما در آن کنترل مردی را به‌عهده می‌گیرید که در جست‌وجوی سرنوشتش است. در این بازی که توسط استودیو Brain Seal Ltd توسعه داده شده است، شما باید با موج‌های مختلفی از دشمنان مقابله کنید و آن‌ها را شکست دهید تا سکه و شهرت به‌دست بیاورید. همچنین می‌توانید مهارت‌ها و حرکات مبارزه‌ای یاد بگیرید و از آن‌ها برای نابودی دشمنان‌تان استفاده کنید. در بازی بیش از ۸۰ گلادیاتور و ۲۰ حیوان مختلف وجود دارد که هرکدام شیوه مبارزه منحصربه‌فردی دارد و تنها هدف آن‌ها نابودی شما است. سه میدان نبرد با ۲۶ مبارزه و ۳ باس‌فایت در بازی وجود دارد که درکنار هم تجربه‌ای به‌یاد ماندنی را روی پلتفرم موبایل رقم می‌زند. جمعیت تماشاچی بازی در زمانی‌که انتظارش را ندارید، می‌توانند به‌شما یاری برسانند. شما یک حیوان خانگی ببر دراختیار دارید که می‌توانید آن را تمرین دهید. همچنین بازی دارای لیدربرد جهانی است و بازیکنان می‌توانند با کسب امتیاز بیشتر، رتبه خود را در آن بالا بکشند. Story of a Gladiator در حال حاضر با قیمت ۲.۹۹ دلاری در فروشگاه‌ اپ‌استور و پلی‌استور قرار گرفته است.

دانلود بازی Story of a Gladiator

Summer Catchers‏

Summer Catchers‏

Summer Catchers جدیدترین اثر استودیو محبوب Noodlecake است که در آن می‌توانید در یک سفر جاده‌ای حماسی از وارد شوید. در این بازی شما باید با وسیله نقلیه چوبی خود به سرزمین‌های دور پر از رمز و راز، هیولاهای عجیب و مسیرهای هیجان‌انگیز سفر کنید. اگرچه مسیر این ماجراجویی شما آسان نخواهد بود و چالش‌های متعددی انتظار شما را خواهد کشید. حرکت کردن از میان جنگل‌های پرسایه، باتلاق‌های تاریک، دره‌های بزرگ و شهرهای زیرزمینی شما را با موانع بزرگی در زندگی‌تان روبه‌رو می‌کند. با در دست داشتن کیف سفری قابل اطمینان خود، شما خود را در میان سرزمین‌های ناشناخته‌ای می‌یابید که منجر به کشف رمز‌ و رازهای جدیدی در زندگی‌تان می‌شود. این بازی با ادغام المان‌های مختلف از آثار ریسینگ، داستانی، ریتمیک و معمایی تجربه‌ای منحصربه‌فرد را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. طراحی بازی به‌صورت پیکسل آرتی است و دنیای بسیار زیبایی را در خود جای داده است. شما می‌توانید با تکرار مراحل، تمامی گوشه‌های مخفی بازی را که در دور اول بازی از دست داده بودید، کشف کنید. Summer Catchers را می‌توانید با قیمت ۳.۹۹ دلار از فروشگاه‌های اپ‌استور و پلی‌استور خریداری کنید.

دانلود بازی Summer Catchers

The House of Da Vinci 2‏

The House of Da Vinci 2‏

بازی The House of Da Vinci 2 ادامه نسخه اول این بازی موفق بود که استودیو Blue Brain Games آن را برای پلتفرم موبایل منتشر کرده است. در داستان بازی شما در نقش یک کارآموز برای نابغه دوران رنسانس یعنی لئوناردو داوینچی قرار می‌گیرید. در این بازی شما باید در جهانی پر از معما، گجت‌های مکانیکی و اختراع‌هایی که ذهن را به‌چالش می‌کشند، گشت‌و‌گذار کنید. در زمان سفر کنید و شاهد مجموعه از وقایع باشید که به بزرگ‌ترین کشف بشری ختم می‌شود. قدرتمندترین سلاح‌های شما در بازی ذهن، قدرت شهودی و مهارت‌های‌تان است. در بازی صدها آیتم مختلف وجود دارد که معماهای سه‌بعدی و چالش‌های ذهنی متعددی را تشکیل می‌دهند. شما همچنین می‌توانید در زمان سفر کنید و رازهای گذشته و اشیا مخفی شده را پیدا کنید و از آیتمی منحصربه‌فرد به‌نام Oculus Perpetua استفاده کنید تا زمان حال را به بهترین شکل ممکن شکل دهید. طراحی محیط بازی به‌صورت سه‌بعدی است و گرافیک آن بسیار چشم‌گیر است. بازی The House of Da Vinci 2 معماهای چالش‌برانگیزی را در خود جای داده است و می‌تواند تجربه لذت‌بخشی را دراختیار مخاطبان خود قرار دهد. این بازی با برچسب قیمت ۴.۹۹ دلاری در اختیار بازیکنان قرار گرفته است و هم‌اکنون می‌توانید آن را از فروشگاه‌های اپ‌استور و پلی‌استور تهیه کنید.

دانلود بازی The House of Da Vinci 2‏

The Quest - Hero of Lukomorye V‏

The Quest - Hero of Lukomorye V‏

The Quest - Hero of Lukomorye V‏ یک بسته گسترش‌دهنده برای بازی نقش‌آفرینی جهان‌باز The Quest به‌شمار می‌رود که توسط استودیو Redshift Games به‌تازگی منتشر شده است. در داستان بازی زمانی‌که شما درحال لذت‌ بردن از تعطیلات خود در جزیره Buyan هستید، متوجه می‌شوید که شاهزاده به‌قتل رسیده است و شی باستانی که وظیفه نامرئی کردن آن را به‌عهده داشته، از بین رفته است. ظاهرا نیرویی شیطانی تصمیم به حکم‌فرمانی به سرزمین بویان و کنترل کردن مردمش دارد. شما باید در نقش قهرمانی ظاهر شوید و برای آزادی بجنگید. بازی با الهام از عناصر آثار نقش‌آفرینی معروفی همانند اسکایریم سعی می‌کند تا بازیکنان را در دنیایی بی‌رحم قرار دهد. اگر از علاقه‌مندان بازی‌های نقش‌آفرینی هستید، می‌توانید بازی The Quest - Hero of Lukomorye V‏ را هم‌اکنون دانلود و تجربه کنید.

دانلود بازی The Quest - Hero of Lukomorye V‏

Veritas

Veritas‏

Veritas یک بازی معمایی و سرگرم‌کننده از استودیو Glitch Games است که پیش از این سه‌گانه Forever Lost را در کارنامه خود داشته است. در داستان بازی شما داوطلب شده‌اید در یک تحقیق که توسط مؤسسه Veritas Industries انجام شده است، شرکت کنید. در این بین با حافظه‌ای پاک‌شده در یک اتاق کوچک از خواب بیدار می‌شوید و نمی‌دانید که روز قبل چه اتفاقی افتاده است. آخرین چیزی هم که به‌یاد دارید امضا کردن روی یک برگه و افرادی با لباس‌های سفید است. در این بازی روایت‌محور شما باید در دنیایی تاریک که از انواع دروغ و رمز و راز پر شده است، گشت‌وگذار کنید. باید تمامی ساختمان‌ را جست‌وجو کنید و کشف کنید که چه اتفاقی افتاده است. بدین منظور می‌توانید توسط Glitch Camera خود از هر چیزی که می‌بینید، عکس بگیرید. از پوسترها، سرنخ‌ها، دیوارها یا الگوهای پخش خون استفاده کنید تا بتوانید معماها را حل کرده و قطعات پازل را کنار هم بچینید. موسیقی متن بازی بسیار گوش‌نواز و لذت‌بخش است و گرافیک بازی هم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. بازی معمایی و ماجراجویی Veritas را هم‌اکنون می‌توانید از فروشگاه‌های اپ‌استور و پلی‌استور دریافت کنید.

دانلود بازی Veritas

WHO IS AWESOME‏

WHO IS AWESOME‏

WHO IS AWESOME‏ مجموعه‌ای از چند مینی‌گیم مختلف است که در آن شما چهار شخصیت‌ از بازی‌های مختلف با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. این بازی توسط استودیو AZAMATIKA توسعه داده شده است و درواقع در آن شاهد حضور شخصیت‌های دیگر بازی‌های این استودیو هستیم. این چهار شخصیت شامل Reaper از بازی Peace, Death!، ولادمیر از DRAW CHILLY، شخصیت Knight از بازی OH MY GOD, LOOK AT THIS KNIGHT! و درنهایت شخصیت کابوی از بازی Gun Done هستند که این بازی همگی آن‌ها دور یک میز جمع شده‌اند و سعی می‌کنند در بازی‌های مختلف یکدیگر را شکست دهند. بازی در مجموع تنها دو قانون دارد: اگر شما ببرید، دیگران می‌بازند و اگر شما ببازید، دیگران برنده می‌شوند. در طول بازی هم گربه‌ای به‌نام Juggernaut حضور دارد که تنها وظیفه‌اش اثرگذاری روی روح‌ و روان شما است! گرافیک بازی به‌صورت پیکسلی است و به‌عنوان یک اثر مستقل و کژوال، گیم‌پلی‌ چالش‌برانگیزی را پیش‌روی بازیکنان قرار می‌دهد. اگر به بازی‌های چالش‌برانگیز علاقه‌مند هستید، به‌شما توصیه می‌کنیم بازی WHO IS AWESOME را با برچست ۰.۹۹ دلاری در فروشگاه اپ‌استور و ۱.۹۹ دلاری در فروشگاه پلی‌استور از دست ندهید.

دانلود بازی WHO IS AWESOME


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده