نویسنده: روزبه حسینی
// یکشنبه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۱

بازی Nier: Automata به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه می‌شود

طبق اعلام اسکوئر انیکس، بازی Nier: Automata به‌زودی به سرویس ایکس باکس گیم پس خواهد آمد.

طبق آخرین اخبار بازی و در طی رویدادی مربوط به سالگرد ۱۰ سالگی سری بازی Nier، شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) اعلام کرد که بازی تحسین شده‌ی Nier: Automata در تاریخ ۲ آپریل (۱۴ فروردین) به سرویس محبوب ایکس باکس گیم پس اضافه خواهد شد. همچنین این شرکت اضافه کرد که بازی در نسخه‌ی God Edition به این سرویس خواهد آمد؛ به این معنی که بسته‌ی الحاقی 3C3C1D119440927 نیز در کنار بازی اصلی در دسترس کاربران این سرویس خواهد بود. در کنار این مورد، اعلام شده است که سرویس گیم‌پس به‌زودی در کشور ژاپن نیز در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. 

بازی Nier: Automata  برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۷ برای پلی استیشن 4 منتشر شد و کمی بعد به ایکس باکس وان و پی سی نیز راه یافت و توانست تحسین منتقدان را در پی داشته باشد. بسیاری از طرفداران این بازی را شاهکار یوکو تارو، سازنده‌ی بازی می‌دانند که به خوبی از ترکیب عناصر منحصر به فرد خود با گیم‌پلی جذاب و اعتیاد آوری که امضای کار استودیو پلاتینیوم‌گیمز است، معجونی دلچسب را ارمغان آورد.

حساب رسمی توییتر سری بازی Nier در مورد اضافه شدن این بازی به سرویس گیم‌پس چنین نوشته است که:

به تمام واحد‌های سرزمین YoRHa که کنسول ایکس باکس در اختیار دارند، بازی Nier Automata در نسخه‌ی Gods Edition در تاریخ ۲ آپریل به سرویس گیم پس خواهد آمد. 

شرکت اسکوئر انیکس همچنین امروز اعلام کرد که فروش این بازی از مرز ۴.۵ میلیون نسخه گذر کرده است و در کنار آن این شرکت از دو بازی Nier Re[in]carnation و ...NieR Replicant ver.1.22474487139 رونمایی کرد. 

نظر شما در مورد اضافه شدن بازی Nier: Automata به سرویس ایکس‌باکس گیم پس چیست؟ آیا برای تجربه‌ی این بازی روی سرویس شرکت مایکروسافت هیجان‌زده‌ هستید؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید. 


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده