// شنبه, ۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۱

بررسی بازی Bleeding Edge از دید سایت‌های معتبر دنیا

بازی چندنفره Bleeding Edge به‌تازگی روانه بازار شده است و نمرات متوسطی را از سوی منتقدان کسب کرده است.

در نمایشگاه E3 2019 بود که بازی Bleeding Edge به‌صورت رسمی معرفی شد. Bleeding Edge یک بازی آنلاین چهاربه‌چهار است که توسط استودیو نینجا تئوری (Ninja Theory) برای ایکس‌ باکس وان و کامپیوتر توسعه داده شده است. Bleeding Edge فاقد بخش داستانی است و تمرکز اصلی تیم سازنده، روی نبردهای آنلاین و رقابتی است. 

بازی در زمان عرضه دارای ۱۲ کاراکتر است که در سه کلاس آسیب‌رسان، پشتیبان و تانک قرار گرفته‌اند ساختار قهرمان‌های بلیدینگ اج به‌گونه‌ای است که اکثر آن‌ها، قهرمان‌های Melee هستند و تعدادی هم کاراکتر دوربرد برای بازی طراحی شده است. هر ۱۲ کاراکتر Bleeding Edge طراحی و مهارت‌های مخصوص‌به خود را دارند و بازیکنان باید باتوجه‌به شیوه‌ی بازی کردن خود و نیاز تیم، یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. از دیگر ویژگی‌های گیم‌پلی Bleeding Edge هم می‌توان به مهارت‌های کاراکترها اشاره کرد. هر قهرمان سه نوار دارد که این نوارها، نشان‌دهنده مهارت‌های شما هستند. از هرکدام از آن‌ها که استفاده کنید، خالی می‌شود و باید مدت زمان مشخصی را منتظر بمانید تا پر شوند.

بازی Bleeding Edge در تاریخ پنجم فروردین ماه عرضه شد و هم‌اکنون میانگین نمرات آن در دسترس قرار گرفته است. در ادامه نگاهی به توضیحات بررسی بعضی از سایت‌های معتبر دنیا از بازی Bleeding Edge خواهیم انداخت. 

Bleeding Edge

  • سازنده: نینجا تئوری
  • ناشر: مایکروسافت
  • پلتفرم: ایکس‌باکس وان و کامپیوتر
  • سبک: Team Brawler

بازی Bleeding Edge

دوال شاکرز: ۷۵ از ۱۰۰

بلیدینگ اج کیفیت را به کمیت ترجیح داده است. اعضای نینجا تئوری تجربه‌ی خود در بازی‌های هک اند اسلش را در یک محصول چندنفره رقابتی قرار داده‌اند که هم رضایت بخش است و هم اینکه باعث متمایز شدن این بازی از محصولات مشابه شده است. بااین‌حال وجود محتویات کم و شخصیت‌هایی دوربردی که خسته کننده هستند، سبب شده تا Bleeding Edge نتواند در میان سایر بازی‌های موفق این سبک قرار بگیرد. شاید در ماه‌های آینده شاهد کامل‌تر شدن بازی باشیم، اما در حال حاضر تنها می‌تواند چند ساعت شما را سرگرم کند و سپس به‌سراغ بازی دیگری می‌روید.

هابی کنسولز: ۷۲ از ۱۰۰

Bleeding Edge پایه و اساس خوبی به‌عنوان یک بازی سرویس دهنده دارد. بازی از محتویات کم مثل حالت‌ها، کاراکترها و محیط‌های مختلفی رنج می‌برد، اما تجربه‌ی آن درکنار دوستان رضایت بخش است.

دیستراکتوید: ۶۵ از ۱۰۰

در اینجا یک کانسپت بازی اکشن چندنفره دفن شده است. بعضی از کاراکترهای بازی پتناسیل این را دارند که در پروژه‌های آینده هم مورد استفاده قرار گیرند. همچنین پویایی تیم موردی است که امکان دارد در آینده شاهد آن نباشیم. زمانی‌که به حس‌وحال پویا نبودن تیم و بازی برسید، دیگر علاقه‌ای به ادامه دادن بازی نخواهید داشت. دوست دارم روزی مجددا به‌سراغ بازی بروم، اما بخواهم واقع‌گرایانه باشم، آن روز اتفاق نمی‌افتد. اگر به Bleeding Edge علاقه‌مند هستید، همین حالا که سرورهای آن هنوز زنده است، به‌سراغ بازی بروید. 

AOTF: نمره ۶۰ از ۱۰۰

ساندترک‌های زیبا درکنار طراحی بسیار خوب کاراکترها جزو مواردی است که عشق و علاقه تیم سازنده به ساخت Bleeding Edge و جهان آن را نشان می‌دهد، اما عمیق نبودن محیط‌ها و طراحی آن‌ها باعث شده که یک بازی عالی، به یک بازی متوسط تبدیل شود. امیدوارم که در آینده نینجا تئوری جهان بازی و محیط‌ها را گسترش دهد. در حال حاضر Bleeding Edge یک بازی سرگرم کننده، اما فراموش شدنی است.

توئین‌فینیت: ۶۰ از ۱۰۰

در باطن، Bleeding Edge بازی سرگرم کننده‌ای است و مهارت تیم سازنده در طراحی گیم‌پلی بازی را نشان می‌دهد. بااین‌حال، مشخص است که عضو مناسبی در تیم سازنده وجود ندارد که بتواند بازی را زنده نگه دارد و به آن المان‌های کلیدی و مدرنی را اضافه کند که این روزها در بازار بازی‌های رقابتی، موارد مهمی به‌حساب می‌آیند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده