نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۱

ویروس کرونا شاید اکران فیلم The Matrix 4 و The Batman را عقب بیندازد

در پی تعطیلی فیلمبرداری فیلم The Matrix 4 و فیلم The Batman، احتمال عقب افتادن اکران این دو فیلم نیز وجود دارد.

شیوع گسترده ویروس کرونا باعث توقف تولید فیلم‌های بسیاری شده از جمله فیلم The Batman (بتمن) و قسمت چهارم فیلم The Matrix (ماتریکس) شده و در حال حاضر تولید این فیلم‌ها و همچنین سریال‌ها متوقف است و مشخص نیست که چه زمانی شرایط برای از سرگیری فیلمبرداری این پروژه‌ها، به حالت عادی باز خواهد گشت. طبق گزارش جدید ورایتی، بیشتر استودیوها با تیم تولید و بازیگران این پروژه‌ها تماس گرفته و به آن‌ها اطلاع داده‌اند که در بهترین و زودترین حالت ممکن، فیلمبرداری این پروژه‌ها تا اواسط ماه می (اردیبهشت) از سر گرفته نمی‌شود. پیش از این پیش بینی اولیه ماه آوریل (فروردین) را به‌عنوان ماه اولیه برای از سرگیری مراحل فیلمبرداری این پروژه‌ها عنوان شده بود و هدف جدید که ماه می است نیز تنها هدفی موقت عنوان شده است، اما کارشناسان انتظار دارند تا پیک این همه‌گیری در آمریکا در ماه آوریل رخ دهد.

The Matrix

تا زمانی که دولت چراغ سبز نشان ندهد، استودیوها قادر به بازگشت برای ادامه تولید نخواهند بود. قبل از انجام هر کاری، استودیوها نیاز به مجوز برای تجمعات بیش از ۱۰ نفر دارند. هر استودیویی که نیاز به فیلمبرداری خارج از آمریکا داشته باشد، کار سخت‌تری را خواهد داشت؛ چرا که تدارکات و حرکت تیم تولید و بازیگران در خارج از کشور در این مقطع برای مدتی چالش برانگیز خواهد بود. بازیگران نیز مجبور هستند تا مجددا برنامه کاری خود را برنامه‌ریزی کنند و دیگر پروژه‌های خود را به حالت تعلیق در آورده و حضور در آن‌ها را عقب بیندازند. در واقع تداخل زمان فیلمبرداری پروژه‌های مختلف در حال شروع شدن است. 

برخی از فیلم‌ها مثل فیلم The Matrix 4 و فیلم The Batman که مراحل فیلمبرداری آن‌ها طبق برنامه در حال انجام بود، در نهایت ممکن است در زمان اصلی اعلام شده اکران شوند، اما این موضوع به اینکه چقدر آن‌ها می‌توانند به سرعت مراحل فیلمبرداری را از سر بگیرند و اینکه فیلمبرداری آن‌ها در چه زمانی به اتمام خواهد رسید و همچنین مراحل پس از تولید فیلم بستگی خواهد داشت که ممکن است این موضوعات باعث عقب افتادن اکران فیلم بتمن و قسمت جدید فیلم ماتریکس شود. پیش از این اکران فیلم‌های متعددی از جمله فیلم Black Widow (بلک ویدو)، فیلم Mulan (مولان)، فیلم سریع و خشن 9 (Fast and Furious 9)، فیلم No Time to Die (زمانی برای مردن نیست)، فیلم A Quiet Place: Part 2 (یک مکان ساکت: قسمت دوم) و فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌ انگیز 1984)، عقب افتاده بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده