نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۱

تاریخ انتشار نسخه پلی استیشن 4 بازی My Friend Pedro

طبق اعلام دیوالور دیجیتال، بازی اکشن و دیوانه‌وار My Friend Pedro چند روز دیگر در دسترس کاربران پلی‌استیشن 4 قرار می‌گیرد. 

My Friend Pedro بدون شک یکی از بهترین بازی‌های مستقل سال ۲۰۱۹ بود که توسط استودیو دِد توست ساخته شد و دیوالور دیجیتال هم آن را منتشر کرد. این بازی داستان یک مرد و دوستش را که یک موز است روایت می‌کند و ابتدا، برای پی‌ سی و سوییچ در دسترس قرار گرفت و بعد هم شاهد انتشار آن روی ایکس‌ باکس وان بودیم. حال در جدیدترین اخبار بازی، شرکت دیوالور دیجیتال اعلام کرده که کاربران پلی استیشن 4 هم در تاریخ ۱۴ فروردین (۲ آوریل) قادر به تجربه این اثر اکشن خواهند بود. 

نسخه پلی‌استیشن 4 بازی شامل محتوای اضافی Code Yellow هم خواهد بود که از جمله ویژگی‌های آن، می‌توان به ۱۴ حالتی اشاره کرد که از طریق آن‌ها می‌توانید گان‌پلی بازی را دستخوش تغییرات دلخواه قرار بدهید. همچنین مواردی چون یک تایمر برای ثبت زمان اسپیدران بازی و HUD مخفی هم از دیگر ویژگی‌های این محتوا هستند. در صورتی که پیش از این تجربه این اثر را نداشته‌اید، می‌توانید بررسی بازی My Friend Pedro را در زومجی بخوانید که نمره ۸.۵ را دریافت کرد و خلاصه آن به شرح زیر است:

سازندگان My Friend Pedro با الهام گرفتن از بازی‌هایی چون مکس پین و همینطور آثار سینمایی چون جان ویک، تجربه اکشن/پلتفرمر دوبعدی جذابی خلق کرده‌اند که برخی از سناریو‌های اکشن آن، جزو هیجان‌انگیزترین دقایقی هستند که در سال‌های اخیر در بازی‌های ویدیویی دیده‌ایم. ترکیب این موارد با گرافیک با‌کیفیت بازی و همینطور موسیقی‌هایی که نقش پررنگی در ترشح آدرنالین بازیکنان دارند، باعث می‌شوند تا حتی یک سری ایراد‌های بازی مثل خارج شدن آن از ریتم سریع و هیجان‌انگیزش در مراحل پایانی نتواند ضربه بدی به تجربه کلی اثر بزند و بتوانیم My Friend Pedro را یک اثر مستقل خوش‌ساخت با ارزش تجربه بالا معرفی کنیم.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده