// شنبه, ۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱

ویروس کرونا تاثیری در عرضه بازی های استودیوهای ایکس باکس نخواهد داشت

مت بوتی در جریان بیانیه جدید خود اعلام کرده است که بازی‌های استودیوهای بازیسازی ایکس باکس به‌خاطر شیوع ویروس کرونا تاخیر نخواهند خورد.

مدتی است که به‌خاطر شیوع ویروس کرونا، استودیوهای بازیسازی شرایط کاری خود را در حالت دورکاری قرار داده‌اند. تعدادی از کاربران بر این باور هستند که این شرایط باعث تاخیر خوردن بازی‌های ویدیویی می‌شود. برای مثال تمامی استودیوهای بازیسازی ایکس باکس در حالت دورکاری مشغول توسعه‌ی بازی‌های خود هستند. این در حالی است که مت بوتی، رئیس استودیوهای بازیسازی ایکس‌باکس، اعلام کرده که بازی‌های در حال توسعه استودیوهای ایکس‌باکس تاخیر نخواهند خورد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، مت بوتی در جریان بیانیه اخیر خود به سایت گیم اسپات اعلام کرده است که باتوجه‌به شرایط دورکاری تمامی استودیوها و بسته به چالش‌هایی که در این راه تجربه می‌کنند، بازی‌های خود را تاخیر نخواهند زد. وی دراین‌باره می‌گوید:

ما می‌دانیم که در این شرایط، بازی‌های ویدیویی باعث ایجاد ارتباط بین مردم می‌شود. همچنین ما متعهد هستیم تا در استودیوهای بازیسازی ایکس‌باکس، بازی‌ها را با بالاترین کیفیت ممکن در اختیار کاربران قرار دهیم. این در حالی است که همزمان سلامت و ایمنی اعضای استودیوهای بازیسازی ایکس‌باکس هم برای ما مهم است. هر استودیو باتوجه‌به محیطی که در آن قرار دارد، در این شرایط چالش‌های جدیدی را تجربه می‌کند. ما در این شرایط به‌صورت کامل از رهبران استودیوهای خود پشتیبانی می‌کنیم تا بتوانند بهترین تصمیم را برای بازی‌ها و تیم خود بگیرند.

در میان بازی‌های استودیوهای بازیسازی ایکس باکس، بی شک Halo Infinite را می‌توان بزرگ‌ترین بازی دانست که در تعطیلات سال جاری میلادی عرضه می‌شود و چندی پیش هم تیم سازنده اعلام کرد که این بازی در زمان ذکر شده عرضه خواهد شد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده