نویسنده: حسین صدری
// شنبه, ۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

بازیگر سری Assassin's Creed استودیوی بازی‌سازی خودش را تاسیس کرده است

بازیگر شخصیت بایک در بازی Assassin’s Creed Origins از تاسیس استودیوی بازی‌سازی خود با نام Silver Rain Games خبر می‌دهد.

ابوبکر سلیم، بازیگر نامزد جایزه‌ی بفتا که با ایفای نقش شخصیت بایک (Bayek) در بازی Assassin’s Creed Origins شناخته می‌شود، استودیوی بازی‌سازی شخصی خودش را با نام سیلور رین گیمز (Silver Rain Games) تاسیس کرد.

این بازیگر خود قرار است در استودیوی جدید، کارگردانی بازی‌ها را بر عهده بگیرد و ملیسا فیلیپس قرار است رئیس این استودیو باشد. طبق مصاحبه‌ای که آن‌ها با وبسایت GamesIndustry.biz کرده‌اند، قرار است بازی‌هایی بسازند که داستان آن‌ها «به بازیکنان احساس قدرت می‌دهند». آن‌ها هم‌اکنون مشغول کار روی نخستین بازی خود هستند. شما می‌توانید نسخه‌ی کامل این مصاحبه را از طریق این لینک تماشا کنید.

به گفته‌ی سلیم:

من بازی‌های بسیار زیادی را بازی کرده‌ام؛ من در بازی‌ها حضور داشته‌ام؛ من به زمینه‌ی داستان‌گویی در بازی‌ها وارد شدم؛ به‌همین‌خاطر حس کردم که دوست دارم یک استودیو برای ساخت بازی افتتاح کنم و به تولید محتوای عالی بپردازم.

من استودیویی را راه‌اندازی کرده‌ام که قصد دارم در آنجا به تولید بازی‌هایی مشغول شوم که داستان‌های جذاب روایت می‌کنند و گیم‌پلی خلاقانه‌ای دارند؛ اما می‌دانم که نمی‌توانم این کار را به‌تنهایی انجام دهم. من به تیمی از افراد متخصص نیاز دارم که کارشان را بلدند و می‌دانند چه می‌کنند. افرادی که درست به اندازه‌ی خودم برای ساخت بازی هیجان‌زده باشند.

استودیوی Silver Rain Games هم‌اکنون از پنج نفر تشکیل شده که به‌صورت دورکاری و از خانه‌هایشان مشغول کار روی پروژه‌ی جدید هستند و سلیم هم که نقش کارگردانی بازی جدید را بر عهده دارد، از راه دور بر روند ساخت آن نظارت می‌کند. او همچنین در کنار این کار، به بازیگری در بازی‌ها و سایر محصولات دیگر هم ادامه خواهد داد.

سلیم اشاره‌هایی هم به «پرده‌برداری‌ها و معرفی‌هایی قدرتمند» در هفته‌ی جاری کرد که باعث شد برخی از طرفداران سری Assassin's Creed حدس بزنند که او قصد معرفی نخستین بازی تیم را دارد. بازی‌ای که شایعه شده در اروپای دوره‌ی وایکینگ‌ها جریان دارد.

بدون شک طرفداران سلیم، از دیدن کارهای جدید او به‌عنوان کارگردان استودیوی جدید خوشحال خواهند شد. اینکه او چگونه قرار است تجربیاتش در زمینه‌ی بازیگری را وارد عرضه‌ی تولید بازی‌های ویدیویی کند هم مسئله‌ی هیجان‌انگیزی است. باید منتظر ماند و دید بازی‌های این استودیوی نوپا تا چه اندازه رضایت طرفداران را جلب خواهند کرد.

نظر شما درباره‌ی این استودیوی جدید چیست؟ دیدگاه خود را با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده