// شنبه, ۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی Rolling Ballz 3D: هدایت توپ‌های رنگی

در جدیدترین مقاله‌ از سری مقاله‌های معرفی بازی‌های موبایل در زومجی، این بار به سراغ یک بازی‌ ساده و سرگرم کننده به‌ نام Rolling Ballz 3D رفته‌ایم. با معرفی این بازی جذاب در زومجی همراه باشید.

پلتفرم موبایل همیشه میزبان بازی‌هایی بوده‌اند که دارای ایده‌ی اصلی و گیم‌پلی ساده‌ای هستند و بازی‌هایی از این قبیل در این پلتفرم می‌توانند تا بازیکنان را برای مدتی سرگرم کنند. در روزهایی که در خانه ماندن بهترین و امن‌ترین گزینه ممکن است، زومجی برای شما بهترین بازی های اندروید را معرفی می‌کند که می‌توانید بازی‌های مد نظر خود را از میان بازی‌های معرفی‌ شده انتخاب کنید. بازی آیفون Rolling Ballz 3D یک بازی آرکید  ساده و بی‌نهایت است که توسط Albert Cox برای iOS  منتشر شده است و علاقه‌مندان می‌توانند این بازی را به‌طور رایگان از اپ‌استور یا حجم ۲۰ مگابایت دانلود کنند. Rolling Ballz 3D یک بازی بی‌نهایت و ثبت رکورد با کنترل‌های آسان است و بازیکنان در تمامی رده‌های سنی می‌توانند این بازی را تجربه کنند.

Rolling Ballz 3D
Rolling Ballz 3D
Rolling Ballz 3D
Rolling Ballz 3D یک بازی مستقل آرکید و بی‌نهایت است که بازیکنان در آن باید توپ را روی بلوک‌های رنگی به جلو برانند

بازی Rolling Ballz 3D از آن دسته بازی‌هایی است که نمونه و مشابه‌اش را فقط در فروشگاه‌های نرم‌افزار و بازی‌ پلتفرم موبایل می‌توان یافت؛ یک بازی ساده بدون خط داستانی و ‌گیم‌پلی که فقط برای سرگرم‌ کردن بازیکنان برای مدتی خلق شده است. در این بازی بازیکنان هدایت یک توپ رنگی را برعهده دارند و باید این توپ را تا جای ممکن روی بلوک‌هایی که به مرور زمان در محیط بازی سقوط می‌کنند، به جلو پیش ببرند. در اولین تجربه، کنترل توپ رنگی در Rolling Ballz 3D کمی سخت خواهد بود اما به مرور زمان و با آشنایی با گیم‌پلی بازی، بازیکنان برای ثبت رکورد‌های بالا کار سختی در پیش ندارند. کنترل توپ در این بازی به وسیله کشیدن انگشت در جهت‌های مختلف انجام می‌شود و بازیکنان باید با فرار از روی بلوک‌هایی که در حال سقوط‌ هستند، توپ را برای ثبت رکورد بالاتر به بلوک‌های رنگی دیگر برسانند. سقوط توپ رنگی از هر جهتی در این بازی به معنای پایان آن راند و ثبت رکورد است و بازیکنان باید به هر نحو مانع سقوط توپ به زیر بلوک‌ها شوند.

Rolling Ballz 3D
Rolling Ballz 3D
Rolling Ballz 3D

همانطور که اشاره شد بازی Rolling Ballz 3D یک اثر مستقل برای گوشی‌های آیفون و آیپدها است و از گرافیک سطح بالایی برخوردار نیست و در بخش فیزیک بازی هم مشکلاتی دیده می‌شود. خبری از منو و بخش آموزشی یا حالت‌های مختلف نیست و بازیکنان فقط می‌توانند در یک حالت بی‌انتها با هدایت توپ به ثبت رکورد‌های مختلف بپردازند.

دانلود بازی Rolling Ballz 3D


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده