نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۱

احتمال حضور آنیا تیلور جوی در اسپین‌ آف فیلم مد مکس با نام Furiosa

گفته می‌شود که آنیا تیلور جوی ممکن است در اسپین‌آف فیلم Mad Max که براساس شخصیت فیوروسا در دست ساخت است، حضور داشته باشد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌نظر می‌رسد که سرانجام قرار است یکی از قسمت‌های جدید فیلم Mad Max: Fury Road (مکس دیوانه: جاده خشم) تولید شود. به‌تازگی ورایتی گزارشی در مورد تولید فیلم‌هایی که با ویروس کرونا مواجه شده‌اند، منتشر کرده است. در پایان این خبر به اسپین‌آف مجموعه فیلم Mad Max (مد مکس) اشاره شد که جرج میلر، کارگردان این فیلم، با چندین بازیگر از جمله آنیا تیلور جوی ملاقات کرده است. ورایتی می‌گوید که بیشتر مدیران انتظار ندارد تا چند هفته دیگر همه چیز به شرایط عادی بازگردد؛ اگرچه گروهی در حال انجام جلسات ویدیویی و تلفنی هستند. آن‌ها سعی می‌کنند که در طول ۱۲ ماه آینده فیلم‌هایی که امیدوار هستند استودیوها به ساخت آن چراغ سبز نشان دهد، را جلوی دوربین ببرند.

فیلم Mad Max: Fury Road

ورایتی به‌عنوان مثال جرج میلر را گفت که با اسامی زیادی از جمله آنیا تیلور جوی برای حضور در فیلم Furiosa ملاقات کرده و او امیدوار است که از سال ۲۰۲۱ مراحل فیلمبرداری این فیلم آغاز شود. با توجه به شیوع ویروس کرونا، میلر این ملاقات‌ها و تست‌های بازیگری را از طریق اسکایپ انجام می‌دهد. میلر پیش از این ساخت دو قسمت جدید از فیلم مد مکس را تایید کرده بود که یک فیلم، دنباله مستقیم فیلم Mad Max: Fury Road است و یک قسمت اسپین‌آف است. فیلم Mad Max: The Wasteland (مکس دیوانه: وستلند) دنباله فیلم اصلی است که تام هاردی برای بازی در نقش مکس دیوانه باز خواهد گشت.

همچنین تمرکز اسپین‌آف فیلم Mad Max: Fury Road قرار است روی گذشته شخصیت ایمپریتر فیوروسا با بازی شارلیز ترون، باشد که تیلور جوی ممکن است نقش نسخه جوان‌تر این شخصیت را بازی کند. فیلم Mad Max: Fury Road در سال ۲۰۱۵ به‌روی پرده‌های سینما رفت و با تحسین منتقدان مواجه شد. این فیلم حدود ۳۷۸.۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد که بودجه ساخت آن ۱۵۰ میلیون دلار اعلام شده است. بااین‌حال، هنوز ساخت فیلم Furiosa قطعی نیست و اطلاعات کمی از فیلم در دسترس است. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده