نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۱

حضور جی کی سیمونز به‌عنوان بازیگر مهمان در قسمت جدید فصل هفتم سریال Brooklyn Nine-Nine

شبکه NBC با انتشار ویدیو و تصویری از حضور جی کی سیمونز به‌عنوان بازیگر مهمان در قسمت جدید فصل هفتم سریال Brooklyn Nine-Nine خبر داده است.

مدتی می‌شود که پخش فصل هفتم سریال Brooklyn Nine-Nine (بروکلین ناین-ناین) از شبکه NBC آغاز شده و تاکنون ۸ قسمت از فصل هفتم این سریال کمدی از شبکه NBC منتشر شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، در قسمت نهم فصل هفتم این سریال سیتکام قرار است شاهد حضور یک بازیگر مهمان و برنده جایزه اسکار باشیم. EW با انتشار ویدیو و تصویری اعلام کرد که جی کی سیمونز، بازیگر برنده جایزه اسکار برای فیلم Whiplash (ویپلش)، قرار است به‌عنوان بازیگر نقش مهمان در قسمت نهم فصل هفتم سریال Brooklyn Nine-Nine حضور داشته باشد. این قسمت Dillman (دلمن) نام دارد و قرار است روز پنج‌شنبه، ۲۶ مارس (بامداد روز جمعه، ۸ فروردین به وقت تهران) از شبکه NBC منتشر شود که شما در ادامه می‌توانید تصویر حضور سیمونز در این قسمت را مشاهده کنید:

حضور جی کی سیمونز در قسمت نهم فصل هفتم سریال Brooklyn Nine-Nine

پس از انجام یک شوخی و خرابکاری بزرگ در قسمت جدید فصل هفتم سریال Brooklyn Nine-Nine، حال جیک پرالتا و کاپیتان هولت یکدیگر را به چالش Whodunnit دعوت می‌کنند که در طی آن یک شخص دیگر و خارج از اداره پلیس باید این موضوع و یافتن مقصر این حادثه را پیدا کند و هولت نیز کارآگاه دلمن، دوست قدیمی خود در زمان کالج پلیس و بهترین کارآگاهی که او می‌شناسد، را برای حل این پرونده و کمک کردن به وی، به اداره بروکلین ناین-ناین دعوت می‌کند که سیمونز نقش این شخصیت را بر عهده دارد. شما در ادامه می‌توانید ویدیوی ورود جی‌کی سیمونز در قسمت نهم فصل هفتم سریال Brooklyn Nine-Nine را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

اندی سمبرگ در نقش جیک پرالتا، تری کروس در نقش تری جفردز، ملیسا فومرو در نقش ایمی سانتیاگو، استفانی بیاتریز در نقش رزا دیاز، جو لو ترالیو در نقش چارلز بویل، آندره بروگر در نقش کاپیتان ریموند هولت، درک بلاکر در نقش مایکل هیچکاک و جوئل مک‌کینن میلر در نقش نرم اسکالی، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل هفتم سریال Brooklyn Nine-Nine حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه‌بر سیمونز، طی این سال‌ها شاهد حضور بازیگران مهمان دیگری چون لین-منوئل میرندا در نقش برادر ایمی، کریگ رابینسون در نقش داگ جودی، جیم رش، نیکول بایر و شان آستین، نیز بوده‌ایم.


منبع Digitalspy
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده