// چهار شنبه, ۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۱

بازی انحصاری جدید ایکس باکس سری ایکس به‌زودی معرفی می‌شود

Dynamic Voltage Games در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده که به‌زودی بازی انحصاری آن‌ها برای ایکس باکس سری ایکس معرفی می‌شود.

نسل نهم کنسول‌ها از فصل تعطیلات ۲۰۲۰ آغاز می‌شود (بدون در نظر گرفتن اینکه به‌خاطر ویروس کرونا، تاخیر بخورند). تابه‌امروز اخبار بیشتری حول کنسول مایکروسافت منتشر شده است و در اواخر هفته جاری میلادی، شاهد معرفی یک بازی انحصاری برای ایکس باکس سری ایکس خواهیم بود.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر داینامیک ولتیج گیمز (Dynamic Voltage Games) اعلام کرده است که در آخر هفته جاری میلادی بازی انحصاری آن‌ها برای ایکس‌باکس سری ایکس معرفی می‌شود. نکته جالب این است که شاهد گیم‌پلی این بازی خواهیم بود. در ادامه مشخص شده است که بازی انحصاری استودیو داینامیک ولتیج گیمز، روی رزولوشن 4K و نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. این در حالی است که تیم سازنده هم‌اکنون نتوانسته است با رزولوشن 4K و نرخ فریم ۱۲۰ فریم بر ثانیه تریلر بازی را ضبط کند.

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم داینامیک ولتیج گیمز چه محصولی را معرفی می‌کند. نمی‌توان انتظار داشت که شاهد یک بازی بزرگ باشیم، اما در نوع خود می‌تواند محصول هیجان‌انگیز و مورد انتظاری باشد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 

Dynamic Voltage Games


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده