نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۱

بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس برای ماه آوریل فاش شدند

بازی‌های رایگان سرویس PlayStation Plus کنسول PS4 برای ماه آوریل فاش شده که شامل یکی از بهترین بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن 4 می‌شوند.

بعد از تنها چند هفته از انتشار مجموعه‌ی Uncharted: The Nathan Drake Collection برای مشترکین سرویس پلی‌ استیشن پلاس، سونی در ماه آوریل ( ۱۹ فروردین تا ۱۱ اردیبهشت) بازی Uncharted 4: A Thief's End را به‌صورت رایگان در PS Plus منتشر خواهد کرد. علاوه‌بر Uncharted 4، بازی ریسینگ Dirt Rally 2.0 که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد نیز در این فهرست قرار خواهد داشت. این بازی‌ها تا زمانی‌که عضویت سرویس پلی‌استیشن پلاس شما به حالت فعال قرار دارد، رایگان خواهند ماند.

باتوجه به اینکه تریلر معرفی بازی‌های رایگان ماه آوریل بلافاصله بعد از انتشار به حالت خصوصی درآمده است، به نظر می‌رسد که سونی کمی زودتر از موعد مقرر این خبر را منتشر کرده است. در هر حال، بازی‌های رایگان این ماه، از دومین سه‌شنبه این ماه در دسترس قرار خواهند گرفت. لذا انتظار می‌رود که هردو بازی، از سه شنبه هفتم آوریل، مصادف با ۱۹ فروردین قابل دریافت باشند.

Uncharted 4: A Thief

بازی Uncharted 4 یکی از بهترین بازی‌های انحصاری پلی‌ استیشن 4 محسوب می‌شود. این بازی، ماجرای سفر نیت، سالی، النا و برادر گمشده‌ی نیت، یعنی سم را برای پیدا کردن گنجینه‌ی Henry Avery دنبال می‌کند. دنیای این بازی در مقایسه با ماجراجویی‌های قبلی نیت به مراتب گسترده‌تر است و داستان بازی، تأکید بیشتری روی ژانر ماجراجویی خود دارد. این بازی در نقد و بررسی زومجی نیز موفق به کسب امتیاز کامل ۱۰/۱۰ شده است. در بخش‌هایی از مطلب بررسی بازی Uncharted 4: A Thief's End می‌خوانیم:

آنچارتد ۴ ارزش این همه صبر را داشت. سرانجامِ یک دزد؛ هیجان‌انگیز، شخصی،‌ داستان‌محور،‌ سینمایی و بدون هیچ‌شکی؛ یکی از ماندگارترین بازی‌های نسل هشتم خواهد بود. بازی‌ای که می‌تواند تا مدت‌ها روی دیگر بازی‌ها تاثیر بگذارد و باعث پیشرفت بازی‌های اکشن-ماجرایی سوم شخص شود. آنچارتد ۴ نشان می‌دهد چطور می‌توان بازی‌ای ساخت که روایت و داستان‌سرایی بی‌نقصی داشته باشد. در عین آرام بودن، پرآشوب باشد و البته، چقدر می‌توان خانواده را دوست داشت و برای آن‌ها هر کاری کرد.

DiRT Rally 2.0

شاید در حال حاضر تمامی مسابقات ورزشی تحت تأثیر شرایط فعلی قرار گرفته و موقتاً به حالت تعلیق درآمده باشند، اما طرفداران بازی‌های مسابقه‌ای، می‌توانند در دنیای Dirt Rally 2.0 به رانندگی بپردازند. این بازی شامل هشت دوره از مسابقات قهرمانی FIA World Rallycross بوده و بازی‌های آن، در پیست‌های آف رودی که از روی مکان‌هایی واقع در آمریکا، نیوزیلند، اسپانیا، لهستان، آرژانتین و استرالیا شبیه‌سازی شده انجام می‌گیرند.

بازی‌های رایگان ماه مارس سرویس پلی‌استیشن پلاس، Shadow of the Colossus و Sonic Forces بودند که همچنان تا تاریخ ۱۹ فروردین قابل دریافت خواهند بود.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده