نویسنده: سجاد پاک آیین
// چهار شنبه, ۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل طراح باشی؛ جورچین باشی

در بازی موبایل طراح باشی، به عنوان یک طراح داخلی وارد خانه‌ مشتریان می‌شوید و با حل کردن جورچین، خانه آنها را طراحی می‌کنید. با زومجی همراه باشید.

بازی‌های جورچینی یکی از بهترین آثار قدیمی و محبوب در صنعت بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود. در پلتفرم‌های موبایلی آثاری موفق مثل بازی‌های Candy Crush و Homescapes برای این دستگاه‌های همراه منتشر شده است که توانسته این سبک را متحول کنند. بازیکن در این بازی وظیفه دارد آیتم‌های مختلفی را به صورت سه‌تایی افقی یا عمودی جور کند و امتیازاتی کسب کند. با این اوصاف، استودیو گاراژ گیمز یک بازی موبایل ایرانی را در سبک پازلی توسعه داده است. بازی اندروید طراح باشی اثری مهیج و جذاب است که می‌تواند بازیکن را ساعت‌ها سرگرم خود کند. در این مطلب قصد داریم این بازی ایرانی را معرفی کنیم. پس تا پایان همراه زومجی باشید.

طراح باشی

در طراح باشی جورچین حل می‌کنید و با پول دریافتی خانه‌ها را زیباسازی می‌کنید

بازی موبایل طراح باشی اثری جورچینی یا به اصطلاح Match Three است. داستان بازی درباره زوجی با نام مسعود و آذین است که در دانشگاه فارغ‌التحصیل رشته طراحی داخلی شده‌اند و قصد دارند کار خود را در این رشته شروع کنند. با انجام هر مرحله از بازی،‌ مقدار پول برای طراحی خانه مشتریان جمع‌آوری می‌شود و بازیکن می‌تواند خانه را زیباسازی کند. روند بازی به اینگونه است که بازیکن وارد محیط جورچین می‌شود و با قرار دادن سه آیتم مثل قلب،‌ سکه یا مثلث در یک خط افقی یا عمودی، سعی در جور کردن این شکل‌های هندسی می‌کند. هر مرحله هدف‌های مختلفی دارد که بازیکن با توجه به هدف تعیین شده، جورچین‌ها را حل می‌کند. پس از اتمام مرحله، بازیکن با سکه دریافتی خانه مشتری را طراحی می‌کند. در مجموع،‌ گیم‌پلی بازی با توجه به فضایی که دارد، بازیکن را برای حل جورچین‌ها و طراحی خانه ترغیب می‌کند و ساعت‌ها سرگرم آن می‌شود.

طراح باشی

بازی گرافیک بصری انیمیشنی و زیبایی دارد

بازی اندروید طراح باشی دارای گرافیک انیمیشنی و دو بعدی است؛ محیط‌ها و شخصیت‌های بازی به زیبایی طراحی شده‌اند و آیتم‌های طراحی خانه از تنوع بالایی بهره می‌برد. موسیقی متن بازی توانسته برروی کلیت بازی بنشیند و حال و هوای مهیجی را به بازی منتقل کند. یکی از مواردی که متأسفانه در اکثر بازی‌های ایرانی رعایت نمی‌شود، عدم رعایت دستور فارسی در دیالوگ‌های شخصیت‌ها است. در دیالوگ‌های شخصیت‌ها از کلماتی با املای اشتباه و وجود سخنان محاوره‌ای با دستور زبانی اشتباه استفاده شده است و استودیو گاراژ گیمز باید برای تصحیح این موارد دست به کار شود. لازم به ذکر است، بازی طراحی باشی دارای سیستم خرید درون برنامه‌ای است که بازیکنان می‌توانند با استفاده از پول واقعی سکه خریداری کنند. همچنین، بازیکنان می‌توانند این بازی را به صورت آفلاین تجربه کنند.

طراح باشی

بازی موبایل طراحی باشی اثری جذاب و سرگرم‌کننده است که به طرفداران بازی‌های جورچینی و پازلی پیشنهاد می‌شود. گرافیک بصری زیبا،‌ مراحل جذاب و آیتم‌های خانگی متنوع باعث شده است این بازی جزو بازی‌های خوب ایرانی قرار بگیرد. این بازی هم‌اکنون به صورت رایگان در فروشگاه کافه بازار در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید از طریق لینک‌های پایین این بازی خوب را دانلود و تجربه کنید:

دانلود بازی اندروید طراح باشی

دانلود کافه بازار Cafe Bazzar


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده