// سه شنبه, ۵ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۹

کاراکتر چهارم بازی Slay the Spire برای کنسول‌ها در دسترس قرار گرفت

کاراکتر چهارم بازی Slay the Spire که چند ماه پیش برای پی سی در دسترس قرار گرفته بود، امروز در اختیار دارندگان کنسول‌ قرار گرفت.

در اوایل سال جاری میلادی، استودیو‌ی MegaCrit (مگاکریت) بازی روگ-لایک و دک بیلدینگ Slay the Spire را به‌صورت کامل در دسترس بازیکنان قرار داد. بازی Slay the Spire در اصل یک بازی تک‌نفره است؛ با‌این‌حال، استودیو مگاکریت با افزودن بخش چالش‌های روزانه، مقداری از عناصر بازی‌های چندنفره را به نیز بازی تزریق کرده است.

 کاراکتر چهارم بازی Slay the Spire چندی پیش در اختیار بازیکنان پی سی قرار گرفت ولی دارندگان کنسول‌ها مجبور بودند تا زمان در دسترس قرار گرفتن این کاراکتر کمی بیشتر صبر کنند. سارندگان استودیو‌ی MegaCrit بالاخره پچ مورد انتظار همگان را برای نینتندو سوییچ، پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان منتشر کردند و همچنین علاوه‌بر اضافه شدن کاراکتر جدید به این بازی، چندین ویژگی ریز دیگر نیز به بازی اضافه شده است که طرفداران را راضی نگه خواهد داشت.

مانند سه کاراکتر دیگر بازی Slay the Spire، کاراکتر جدید The Watcher به همراه کارت‌های مخصوص خود و چند Relic منحصر‌به‌فرد به بازار عرضه می‌شود. او یک Monk است که می‌تواند برای بهره‌گیری از دشمنانش مواضعش را تغییر دهد. به‌نظر می‌آید هنگامی که کار با این کاراکتر را یاد بگیرید، بازی کردن با او پاداش بسیاری را به شما خواهد داد. The Watcher مانند سایر کاراکترها، تعدادی ویژگی قفل شده دارد که می‌توانید با جلو رفتن در بازی آن‌ها را آنلاک کنید. استودیو‌ی MegaCrit علاوه‌بر اضافه کردن کاراکتر The Watcher، تعدادی Potion جدید و همچنین یک Potion Lab به Compendium شما نیز اضافه کرده است.

بازی Slay the Spire روی پلتفرم‌های Xbox One، اندورید، iOS ،Nintendo Switch ،PC و PS4 در دسترس است و آپدیت کاراکتر The Watcher نیز هم‌اکنون برای پی سی و کنسول‌ها منتشر شده است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده