// سه شنبه, ۵ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

عرضه دو بازی Those Who Remain و Deliver Us The Moon با تاخیر مواجه شد

شیوع ویروس کرونا این‌بار گریبان دو بازی Those Who Remain و Deliver Us The Moon را گرفته و انتشار آن‌ها را با تاخیر مواجه کرده است.

شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا تقریبا همه چیز را در سراسر دنیا تحت تاثیر خود قرار داده است. لغو شدن یا به تعویق افتادن کنفرانس‌ها، خانه‌نشین شدن افراد، دورکاری، افت بازار سهام و مواردی از این دست تنها بخشی از اثرات شیوع این ویروس است. حوزه سرگرمی و بازی‌های ویدیویی نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگرچه تاکنون انتشار بازی بزرگی با تاخیر مواجه نشده است، اما حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی مشخص شده است که انتشار دو بازی میان‌رده Those Who Remain و Deliver Us The Moon با تاخیر مواجه شده است.

بازی Deliver Us The Moon

شرکت Wired Productions در توییتر خود اعلام کرد که ناچار است تاریخ انتشار بازی Those Who Remain و پورت کنسولی بازی Deliver Us The Moon را به‌عقب بیندازد. هردوی این بازی‌ها در ژانر دلهره‌آور ساخته شده‌اند. بازی Those Who Remain داستان مردی را روایت می‌کند که در یک شهر کوچک با ترس‌هایی ناخواسته مبارزه می‌کند و در بازی Deliver Us The Moon در نقش یک فضانورد به کره ماه می‌رویم تا بشریت را نجات دهیم؛ اما اتفاقاتی رخ می‌دهد که ثابت می‌کند هیچ‌چیز آن‌طوری که پیش از آن میدانستیم، نیست. این بازی پیش‌تر برای کامپیوتر منتشر شده بود و حالا نسخه کنسولی آن با تاخیر مواجه شده است.

بازی Those Who Remain قرار است در تاریخ نامشخصی از ماه ژوئن (۱۲ خرداد ماه به‌بعد) و بازی Deliver Us The Moon هم در تاریخ ۲۴ ماه آوریل (۵ اردیبهشت ماه) به‌صورت دیجیتالی (پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان) و در ماه ژوئن (۱۲ خرداد ماه به‌بعد) به‌صورت فیزیکی برای دو کنسول ذکر شده به‌علاوه نینتندو سوییچ منتشر شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده