// سه شنبه, ۵ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۱

تاریخ انتشار نسخه پی سی Samurai Shodown روی فروشگاه اپیک گیمز مشخص شد

فروشگاه اپیک گیمز در جریان آپدیت اخبار بهار خود، اعلام کرده است که Samurai Shodown در فصل بهار سال جاری برای کامپیوتر عرضه می‌شود.

تابستان سال گذشته بازی Samurai Shodown روی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شد و توانست عملکرد خوبی را از خود به‌نمایش بگذارد. در ادامه این بازی در اختیار کاربران نینتندو سوییچ هم قرار گرفت تا بتوانند جدیدترین بازی مبارزه‌ای SNK را تجربه کنند. بااین‌حال کاربران کامپیوتر، مدتی است که منتظر اعلام تاریخ انتشار سامورای شودان هستند. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، فروشگاه اپیک گیمز به‌تازگی ویدیویی را منتشر کرده که بازی‌های فصل بهار و تعدادی از بازی‌های آینده این فروشگاه را نشان می‌دهد. در جریان تریلر منتشر شده از سوی فروشگاه اپیک گیمز، نسخه کامپیوتر بازی Samurai Shodown را مشاهده می‌کنیم. به‌عبارتی سامورای شودان در فصل بهار سال جاری در اختیار کاربران پی سی قرار می‌گیرد. از طرفی می توان انتظار داشت که Samurai Shodown به‌صورت انحصاری روی فروشگاه اپیک گیمز عرضه شود.

بااین‌حال اکثر بازی‌های عرضه شده روی فروشگاه اپیک گیمز، چند ماه بعد برای کاربران استیم هم عرضه شده است. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که سامورای شودان روی فروشگاه اپیک گیمز تا چه اندازه می‌تواند کاربران کامپیوتر و علاقه‌مندان به این مجموعه را به خود جذب کند. از دیگر موارد نشان داده شده در تریلر آپدیت اخبار بهار فروشگاه اپیک گیمز هم می‌توان‌به بسته الحاقی The Foundation بازی Control اشاره کرد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را در یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

تماشا از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده