نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۵ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۱

اولین تصویر رسمی از بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 منتشر شد

بعد از گذشت دو سال از آغاز فرایند ساخت بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 بالاخره اولین تصویر رسمی از محیط بازی منتشر شده است.

درحالی که مردم سراسر جهان درگیر مقابله با فراگیر شدن ویروس کرونا بوده و ملزم به رعایت قرنطینه خانگی شده‌اند، توسعه‌دهندگان GSC Game World فرصت را غنیمت شمرده و اولین تصویر رسمی بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 را منتشر کرده‌‎اند. به خصوص در شرایطی که مردم در زندگی واقعی خود نیز تا حدودی شرایط بقا در دنیای آلوده‌ی این بازی را تجربه می‌کنند.

تصویری که از محیط بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 منتشر شده، نمای تاریک و رعب انگیزی از محیط جنگلی این بازی را در کنار خودروهای زنگ زده که نشان از متروکه بودن این مکان را دارد نشان می‌دهد. جالب‌ترین بخشی که در این تصویر توجه ما را به خود جلب می‌کند، هاله‌ی مرموز و درخشانی است که در آسمان قابل مشاهده بوده و ظاهری شبیه به کرم‌چاله‌های فضایی دارد. درحالی که می‌دانیم در دنیای بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 یک سری موجودات فضایی بیگانه نیز حضور خواهند داشت، این هاله‌ی معلق و درخشان می‌تواند به همین موضوع اشاره داشته باشد. استودیوی GSC Game World در کنار این اسکرین شات، یک بیانیه‌ی جدید را نیز در خصوص این بازی منتشر کرده که وعده‌ی انتشار جزئیات بیشتر در هفته‌های آینده را به طرفداران می‌دهد.

S.T.A.L.K.E.R. 2

تصویر اصلی با کیفیت 4K

از زمان رونمایی از این بازی در سال ۲۰۱۸، این اولین باری است که یک تصویر واقعی از محیط بازی منتشر می‌شود. حالا و با نزدیک شدن به زمان عرضه‌ی کنسول‌های نسل جدید، به نظر می‌رسد که دیگر باید بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 را یک بازی نسل نهمی بدانیم. زمان انتشار این بازی، برای سال ۲۰۲۱ برنامه ریزی شده و براساس اطلاعاتی که تاکنون می‌دانیم، یک تیم توسعه‌ دهنده روسی مسئولیت ساخت این بازی را برعهده دارند. این بازی که با الهام گیری از سه‌گانه‌ی اول S.T.A.L.K.E.R طراحی شده است، روی اتمسفر رعب‌انگیز و دلهره آور یک شهر متروکه تمرکز دارد.

S.T.A.L.K.E.R. 2 با موتور بازی‌سازی Unreal Engine 4 طراحی و تولید می‌شود؛ لذا توسعه‌دهندگان این بازی وعده‌ی طراحی جلوه‌های گرافیکی بسیار واقع‌گرایانه این بازی را به علاقه‌مندان داده‌اند.

بااین‌که بیش از دو سال از آغاز روند توسعه بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 می‌گذرد، اطلاعاتی که در این مدت از این پروژه منتشر شده بسیار محدود بوده است. به خصوص جزئیات داستان بازی که تقریباً چیزی از آن نمی‌دانیم. آخرین باری که خبر جدیدی در خصوص این بازی منتشر شد، به سال ۲۰۱۹ برمی‌گردد که تیم توسعه‌دهندگان این بازی در مصاحبه‌ای که با یک کانال روسی در یوتیوب داشتند، اعلام کردند که S.T.A.L.K.E.R. 2 در بخش چند نفره خود از هیچگونه حالت بتل رویالی برخوردار نخواهد بود. ضمن این که ابزار ساخت ماد نیز در اختیار بازیکنانی که قصد طراحی محتوای جدید برای بازی را دارند قرار خواهد گرفت.

بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 در سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد. پلتفرم‌هایی که از این بازی پشتیبانی می‌کنند هنوز اعلام نشده است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده