// سه شنبه, ۵ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۱

بازی Halo Infinite همچنان در تعطیلات 2020 عرضه می‌شود

استودیو ۳۴۳ اینداستریز اعلام کرده که به‌صورت دورکاری مشغول توسعه Halo Infinite هستند و این بازی همچنان برای عرضه در تعطیلات ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده است.

شرایط پیش آمده به‌خاطر شیوع ویروس کرونا به‌گونه‌ای است که امکان تاخیر در بازی‌های ویدیویی هم وجود دارد، زیرا اکثر استودیوهای بازیسازی به‌صورت دورکاری مشغول توسعه بازی‌های خود هستند و همانند قبل، تمامی منابع خود را در اختیار ندارند. 

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو ۳۴۳ اینداستریز (343 Industries)، سازنده Halo Infinite، به‌صورت دورکاری مشغول توسعه بازی است و بعضی از کاربران نگران تاخیر خوردن بازی هستند. تیم سازنده در گفت‌وگوی اخیر خود با IGN اعلام کرده که هیلو اینفینیت همچنان برای عرضه در تعطیلات ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده است. ۳۴۳ اینداستریز دراین‌باره می‌گوید:

ما در حال پاکسازی تمامی موانع سر راه خود هستیم و مسیر خود را به‌خوبی ادامه می‌دهیم. بااین‌حال باید محدودیت‌های حاصل از شیوع ویروس کرونا را نظیر بدتر شدن شرایط، قبل از اینکه وضعیت در شرایط خوبی قرار بگیرد، در نظر بگیریم. مطمئن باشید که تک تک اعضای تیم سازنده بازی سخت در حال تلاش هستند تا با این شرایط جدید، یک هیلو با کیفیت را در اختیار مخاطب قرار دهد و در خارج از استودیو هم بتوانند خلاق عمل کنند.

استودیو ۳۴۳ اینداستریز در ادامه صحبت‌های خود افزود:

هم مایکروسافت و هم استودیو ۳۴۳ اینداستریز مدام در حال آپدیت کردن شرایط هستند و همچنین پیشنهادهای خود را در مورد نحوه پیشرفت در پروژه‌ها اعلام می‌کنند تا بتوانیم در شرایطی ایمن، کارهای خود را پیش ببریم. یادتان باشد که این مورد [سلامتی] بزرگ‌تر از هیلو و هر بازی دیگری است. تا می‌توانید فاصله اجتماعی خود را حفظ کنید، دست‌های خود را بشورید و آنها را تمیز نگه دارید. همه ما در این قضیه سهیم هستیم.

در انتها ۳۴۳ اینداستریز اعلام کرده است که با وجود عوض شدن شرایط کار و توسعه روی Halo infinite، این بازی همچنان برای عرضه در تعطیلات ۲۰۲۰ روی ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و کامپیوتر برنامه‌ریزی شده است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Windowscentral
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده