// سه شنبه, ۵ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۱

Resident Evil 3 Remake را می‌توان تنها با استفاده از چاقو تمام کرد

پیتر فابیانو، تهیه کننده Resident Evil 3 Remake، در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده که کاربران تنها با چاقو می‌توانند بازی را کامل کنند. 

بازی Resident Evil 3 Remake در تاریخ ۱۵ فروردین ماه (سه آوریل) برای کامپیوتر، پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان عرضه می‌شود. چندی پیش کاربران نسخه دمو رزیدنت ایول 3 ریمیک، متوجه شدند که تنها با چاقو می‌توانند بازی را پیش ببرند. به‌عبارتی چاقو در این بازی خراب نمی‌شود و می‌توانید مدام از آن استفاده کنید.

طبق جدیدترین اخبار بازی، پیتر فابیانو، تهیه کننده Resident Evil 3 Remake در مصاحبه اخیر خود با گیم اینفورمر تایید کرده است که کاربران تنها با چاقو می‌توانند کل بازی را تمام کنند، زیرا چاقو در بازی از بین نمی‌رود. در ادامه به این مورد اشاره شده است که انجام این کار ساده نخواهد بود. قطعا کاربران حرفه‌ای و اشخاصی که علاقه‌مند به اسپیدران کردن بازی با چاقو هستند، انتظار دارند که این کار ساده نباشد تا با چالش‌های مختلفی روبه‌رو شوند. 

نسخه‌‌های اخیر مجموعه Resident Evil به‌خاطر ساختار اکشن آن به‌گونه‌ای بود که کاربر نمی‌توانست با چاقو بازی را تمام کند، اما نسخه‌های قدیمی این ویژگی را در خود جای داده بودند. ازاین‌رو Resident Evil 3 Remake سعی دارد حس‌وحال قدیمی مجموعه را برای این دسته از کاربران در نسخه ریمیک به‌وجود آورد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده