نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۵ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۰

وبسایت رسمی پلی استیشن 5 به‌روزرسانی شد

صفحه‌ی اختصاصی پلی‌استیشن 5 در وبسایت PlayStation به‌تازگی تغییرات کوچکی را به خود دیده است.

در پی برگزاری رویداد آنلاین Road to PS5 و انتشار جزئیات سخت‌افزاری کنسول پلی‌استیشن 5، صفحه‌ی اختصاصی مربوط‌به اطلاعات این کنسول در وبسایت رسمی سونی نیز تغییرات کوچکی داشته و حالا در صفحه‌ی اصلی آن می‌خوانیم:

ما رونمایی از جزئیات و مشخصات فنی و سخت‌افزاری کنسول پلی‌استیشن 5 را شروع کردیم. حافظه‌ی پرسرعت SSD، سیستم یکپارچه و اختصاصی I/O، پردازنده‌ی گرافیکی اختصاصی AMD با پشتیبانی از تکنولوژی Ray Tracing و البته فناوری پیشرفته‌ی پخش صدای سه‌بعدی که این کنسول را به چنین پلتفرم قدرتمند و نوآورانه‌ای تبدیل کرده است.

در ادامه‌ی این توضیحات نوشته شده:

PS5 با این قابلیت‌ها امکان بهره‌ برداری از حداکثر خلاقیت و توان توسعه‌دهندگان را فراهم کرده و به خلق جهان‌های گسترده و تجربیاتی جدید در طراحی بازی‌ها کمک خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ویژگی‌ها و جزئیات سخت‌افزاری کنسول پلی‌استیشن 5، به وبسایت PlayStation Blog مراجعه کرده و به توضیحات مارک سرنی، طراح ارشد این سیستم‌ها توجه داشته باشید.

با اینکه این متن، اطلاعاتی فراتر از توضیحات مارک سرنی در هفته گذشته و در خلال برگزاری استریم آنلاین «PlayStation Blog» را شامل نمی‌شود، از طرفی به ویژگی‌های کلیدی پلی‌استیشن 5 که سونی قصد دارد بیشتر روی آن‌ها مانور دهد اشاره کرده است. ضمن اینکه این سایت، امکان ثبت‌نام برای دسترسی به اطلاعات کامل این کنسول را نیز فراهم کرده است.

پلی استیشن 5

متنی که هم‌اکنون در صفحه‌ی اصلی این سایت قرار گرفته است، با چیزی که قبل از صحبت‌های سرنی در استریم آنلاین وجود داشت، تفاوت‌های کوچکی دارد. در متن قبلی این سایت نوشته شده بود که:

ما اشتراک اطلاعات مرتبط با شماری از برجسته‌ترین ویژگی‌های کنسول پلی‌استیشن 5 را شروع کردیم، اما هنوز برای رونمایی کامل از نسل جدید کنسول‌های پلی‌استیشن آمادگی کامل نداریم. با ثبت‌نام در این سایت، از جدیدترین اطلاعاتی که در این خصوص منتشر خواهد شد، در اسرع وقت مطلع شوید. این موضوعات، شامل اخبار، مشخصات، قیمت و زمان عرضه پلی‌استیشن 5 و بازی‌هایی که به همراه آن منتشر می‌شوند، خواهد بود.

بااین‌حال، هنوز هیچگونه تصویر رسمی از ظاهر کنسول پلی‌استیشن 5 منتشر نشده و به نظر می‌رسد که اطلاعات مربوط‌به قیمت عرضه‌ی این کنسول نیز به زمانی در حوالی تاریخ عرضه‌ی آن موکول شود. در هرحال برای کسب اطلاع از مشخصات کامل کنسول نسل نهمی سونی، می‌توانید با مراجعه به لینک روبرو، به بررسی مشخصات و تکنولوژی‌های به کار رفته در آن نیز نگاهی داشته باشید.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده