نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۴ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۱

Blizzard به کارکنان خود بسته‌های ویژه مقابله با ویروس کرونا توزیع می‌کند

در پی توصیه‌های دولت آمریکا مبنی بر لزوم رعایت قرنطینه خانگی، شرکت Blizzard نیز اقدام به تحویل بسته‌های لوازم ضروری برای محافظت از کارمندان دورکار خود در کالیفرنیا و تگزاس کرده است.

جنز سالوسن (Jens Salvesen) مدیر پروژه‌ی شرکت بلیزارد از طریق اکانت توییتر خود اقدام به اطلاع رسانی درباره توزیع پکیج‌های حمایتی این شرکت برای کارکنان دورکار خود کرده و جزئیات این برنامه را با سایرین به اشتراک گذاشته است. ظاهراً این بسته شامل لوازم ضروری بهداشتی از قبیل مواد شوینده، دستمال و حوله‌های ویژه سرویس بهداشتی و چند مورد دیگر بوده که در اتوموبیل در پارکینگ شرکت در Irvine کالیفرنیا به کارکنان تحویل داده شده است. جسی مسچاک (Jesse Meschuk) معاون مدیر منابع انسانی بلیزارد در تگزاس نیز همین برنامه را در دفتر این شرکت در آستین اجرا کرده است.

 

Blizzard

بلیزارد قبلاً اعلام کرده بود که قصد دارد همچنان به پرداخت حقوق افرادی که در سمت‌های سرایداری، حفاظتی و بخش کافه‌ی ادارات این شرکت فعالیت داشتند ادامه دهد. این افراد از زمان تعطیلی موقت دفاتر بلیزارد در پی شیوع ویروس کرونا در خانه مانده و هیچگونه فعالیتی نداشته‌اند.

 

Blizzard

ویروس کرونا تأثیر بسیار زیادی بر صنایع و تجارت‌های مختلف جهانی گذاشته و صنعت بازی‌های ویدیویی نیز از این امر مستثنی نبوده است. توسعه دهندگان شرکت‌های مختلف چند هفته‌ای است که فعالیت‌های خود را از راه دور پیگیری می‌کنند و فروشگاه‌ها و دفاتر مرتبط با توزیع و نشر بازی‌های ویدیویی مجبور به تعطیلی مراکز خود شده‌اند. استودیوی راک‌ استار، بانجی و مایکروسافت از جمله بزرگترین شرکت‌هایی هستند که در هفته‌های اخیر اقدام به مرخص کردن کارکنان خود کرده‌اند. از طرفی با قرنطینه‌ی خانگی بسیاری از گروه‌های مختلف جامعه، پلتفرم‌های آنلاین بازی‌های ویدیویی از قبیل استیم، رکوردهای جدیدی را از تعداد بازیکنان آنلاین به ثبت رسانده‌اند. لذا به نظر می‌رسد که این ویروس برای همه ضرر و زیان به دنبال نداشته است.

بلیزارد روز گذشته نیز اقدام به انتشار یک باف جدید به نام Winds of Wisdom برای بازی World of Warcraft کرده بود که XP دریافتی در خلال بازی را با ۱۰۰٪ افزایش روبه‌رو می‌کرد. این حالت ویژه که تا تاریخ ۲۰ آپریل ادامه خواهد داشت، به منظور ترغیب بازیکنان برای ماندن در خانه و جلوگیری از فراگیر شدن ویروس کرونا اجرا شده است.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده