// دوشنبه, ۴ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۱

تاریخ انتشار کتاب داستانی Cyberpunk 2077 مشخص شد

اگر شما هم علاقه دارید پیش از انتشار بازی Cyberpunk 2077، با داستانی که پشت آن قرار دارد بیشتر آشنا شوید، می‌توانید منتظر کتاب The World of Cyberpunk 2077 باشید.

طبق گفته‌های استودیو CD Projekt Red قرار است که بازی Cyberpunk 2077 از یک داستان غنی و عمیق بهره‌مند باشد و بازیکن را به شکلی عمیق درگیر خود کند. اگر شما هم جزو کسانی هستید که علاقه‌ دارید بیشتر در مورد داستان و پیشینه‌ی Night City (شهر موجود در بازی) بدانید و با شخصیت‌ها و سایر مواردی که برای ساخت این بازی استفاده شده‌اند آشنا شوید، خبر خوبی برای شما داریم.

باتوجه به اینکه تا زمان انتشار بازی چندین ماه زمان باقی مانده است، حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی، کتاب The World of Cyberpunk 2077 که در مورد داستان و تمامی وقایع مربوط‌به نایت سیتی روایت‌هایی را در خود دارد، قرار است به‌زودی منتشر شود. این کتاب توسط شرکت Dark Horse در تاریخ ۱۷ ماه ژوئن (۲۸ خرداد ماه) منتشر می‌شود. این کتاب قرار است در قالب ۲۰۰ صفحه و حاوی تصاویر هنری و زیبایی باشد که درکنار توضیحات کامل خود می‌تواند داستان شهر شب و تمامی وقایع مربوط‌به آن را به‌طور کامل در اختیار شما قرار دهد.

cyberpunk 2077

کتاب The World of Cyberpunk 2077 شامل اطلاعاتی از شخصیت‌ها، سلاح‌ها، ربات‌ها و مواردی از این دست نیز خواهد بود و قرار است به قیمت ۳۹.۹۹ دلار عرضه شود. خواندن این کتاب می‌تواند سختی صبر کردن تا زمان انتشار بازی در تاریخ ۱۷ ماه سپتامبر (۲۷ شهریور ماه) را کاهش دهد. بازی Cyberpunk 2077 قرار است برای پی سی، ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 4 و گوگل استیدیا منتشر شود. شرکت سی دی پراجکت پیش‌تر اعلام کرده بود که با وجود شیوع ویروس کرونا، انتشار این بازی طبق برنامه‌ریزی انجام خواهد گرفت. این در حالی است که تمامی افراد تیم توسعه بازی در حال دورکاری هستند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده