// یکشنبه, ۳ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۱

جزئیات محتویات پس از عرضه Zombie Army 4: Dead War مشخص شد

محتویات پس از عرضه Zombie Army 4: Dead War شامل آیتم‌های پولی و رایگان می‌شود که از میان آن‌ها می‌توان‌به سه مرحله داستانی اشاره کرد.

بازی Zombie Army 4: Dead War در ماه فوریه در اختیار کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار گرفت تا یک بار دیگر کاربران جنگ جهانی دوم را با طعم زامبی‌ها بچشند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو ربلیون (Rebellion Developments)، سازنده و ناشر Zombie Army 4: Dead War، بسته الحاقی‌های پولی و رایگان مختلفی را برای این بازی کوآپ چهارنفره درنظر گرفته است.

اولین بسته الحاقی پولی بازی، مرحله داستانی Terror Lab را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که چندی قبل عرضه شد.. در جریان بسته الحاقی ذکر شده شاهد اضافه شدن یک مرحله داستانی، یک کاراکتر جدید به نام American Sea Captain، لباس Classic Boris، باندل اسلحه ساب‌ماشین PPSH، باندل اسلحه نیمه خودکار Carbine و اسکین سلاح Molten Lava هستیم. البته موارد ذکر شده، تنها آیتم‌های اضافه شده نیست، بلکه استودیو سازنده یک نقشه به نام Undead Wood را هم برای حالت Horde بازی Zombie Army 4: Dead War در نظر گرفته است.

در ادامه مشخص شده است که دومین مرحله داستانی از سه مرحله در نظر گرفته شده در ماه آوریل عرضه می‌شود و Blood Count نام دارد. همچنین این بسته الحاقی شامل کاراکتر Renegade Officer، باندل Gas Mask Headgear، باندل مورتار شات‌گان و اسکین سلاح Bloodsoaked نیز می‌شود. هنوز جزئیات مرحله داستانی سوم هم مشخص نشده است، اما همانند قبل، بسته الحاقی مربوطه شامل سلاح و کاراکتر جدید می‌شود که در ماه مِی هم در دسترس قرار می‌گیرد.

جدا از این موارد، استودیو ربلیون در تابستان بسته الحاقی‌های رایگان مختلفی را برای کاربران درنظر گرفته است. این موارد شامل سلاح‌های جدید،‌ اسکین سلاح و پک‌های Charm می‌شود. البته هنوز جزئیات دقیقی از آن‌ها منتشر نشده است. همچنین تیم سازنده یک نقشه جدید را هم برای حالت Horde بازی درنظر گرفته است. کاربران با پرداخت ۳۵ دلار می‌توانند سیزن‌پس سال اول بازی Zombie Army 4: Dead War را خریداری کنند که خریداران با خرید این سیزن‌پس، هر سه اپیزود داستانی را به رایگان دریافت می‌کنند.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از محتویات پس از عرضه بازی Zombie Army 4: Dead War را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده