نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۳ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

عرضه ساخته جدید سازندگان Monument Valley برای رایانه های شخصی

بازی Assemble With Care، جدیدترین ساخته استودیو آس تو که بازی فوق‌العاده Monument Valley را در کارنامه دارند، برای رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

همه ما بازی فوق‌العاده Monument Valley را به یاد داریم. بازی‌ای که تا بحال دو نسخه از آن توسط استودیو Ustwo ساخته و برای پلتفرم‌های موبایل عرضه شده است. جدیدترین بازی این استودیو Assemble With Care نام دارد. این بازی چندی پیش به عنوان یکی از بازی‌های انحصاری سرویس اپل آرکید در دسترس قرار گرفت و در جدیدتری اخبار بازی مطلع شدیم که قرار است نسخه رایانه‌های شخصی Assemble With Care در تاریخ ۲۶ مارس (هفتم فروردین) در اختیار کاربران رایانه‌های شخصی نیز قرار بگیرد.

در این بازی ماجراجویی، گیمر در نقش ماریا قرار می‌گیرد. وظیفه او تعمیر وسایل قدیمی است و باید به ساکنان شهر بلاریوا کمک کند تا وسایل قدیمی خود را تعمیر کنند.

دانلود از آپارات

در این بازی که می‌توان از آن به عنوان یک کتاب داستان / بازی ماجراجویی یاد کرد، گیمرها داستان ماریا و ساکنین بلاریوا را دنبال می‌کنند و در این حین باید به تعمیر وسایل الکترونیکی متعلق به دهه ۸۰ میلادی نیز کمک کنند. دوربین‌های عکاسی قدیمی، دستگاه قدیمی بازی‌های ویدیویی،‌ نوار کاست و ساعت مچی از جمله وسایلی هستند که باید در این بازی آنها را تعمیر کنید.

این بازی چند روز دیگر و با قیمت ۵.۷۹ پوند / ۷.۹۹ دلار از طریق پلتفرم استیم قابل خریداری است.


منبع Euro Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده