نویسنده: روزبه حسینی
// یکشنبه, ۳ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۱

بازی Shadow Man Remastered برای عرضه در سال ۲۰۲۱ معرفی شد

بازی خاطره انگیز Shadow Man سال آینده در قالب یک نسخه بازسازی شده به قفسه‌های فروشگاه‌ها بازخواهد گشت.

طبق آخرین اخبار بازی، استودیو Nightdive بازی Shadow Man Remastered را برای عرضه در سال ۲۰۲۱ معرفی کرد. استودیو Nightdive در سال‌های اخیر به انتشار بازی‌های معروف قدیمی که عملکرد خوبی را از خود نشان داده‌اند اما شانس عرضه روی کنسول‌های جدید را نداشته‌اند، شهرت یافته است. از بازی‌هایی که این استودیو تاکنون منتشر کرده است می‌توان به سری Turak اشاره کرد. همچنین بازی‌های System Shock و Blade Runner: Enhanced Edition نیز برخی از پروژه‌های آینده این استودیو خواهند بود. حال این استودیو اعلام کرده است که سال آینده بازی Shadow Man Remastered را نیز برای علاقه‌مندان منتشر خواهد کرد. 

بازی Shadow Man داستان فردی به نام مایکل له‌روی را روایت می‌کند که وظیفه دارد تا دنیای موجودات زنده را از شر وقایع ماورالطبیعه که از دنیای مردگان نشات می‌گیرند، حفظ کند. نسخه‌ی اصلی این بازی نخستین بار در سال ۱۹۹۹ برای پلتفرم‌های پلی استیشن، نینتندو 64، دریم کست و پی سی منتشر شد و توانست به موفقیتی عظیم تبدیل شود و به همین دلیل به نظر می‌رسد که استودیو Nightdive انتخاب بسیار درستی را سرمایه‌گذاری داشته است چرا با بازی خوش‌ساختی طرف هستیم. 

اطلاعات دیگر متاسفانه از این بازی منتشر نشده است. با این حال تا پیش از عرضه این بازی در سال آینده میلادی می‌توانید نسخه اصلی آن را روی پلتفرم پی سی از طریق استیم یا GOG تهیه کنید و از آن لذت ببرید. 

نظر شما راجع به معرفی بازی Shadow Man Remastered چیست؟ آیا نسخه‌ی اصلی آن را تجربه کرده‌اید و برای انتشار نسخه ریمستر شده‌ی آن هیجان‌زده هستید؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید. 


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده