نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۳ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۱۵

آغاز رویداد محدود گلدن گان بازی Rainbow Six Siege

حالت آرکید جدید بازی Rainbow Six Siege با نام Golden Gun برای مدت محدودی در دسترس قرار گرفت.

در جدیدترین اخبار بازی، یوبی‌سافت اعلام کرد که رویداد جدیدی در بازی محبوب Rainbow Sig Siege با نام رویداد تفنگ طلایی (Golden Gun) آغاز شده است. در این رویداد بازیکنان می‌توانند با اوپراتورهای عملیاد Void Edge در نقشه اورگان که شاهد تغییراتی بوده است، به بازی بپردازند. 

Golden Gun، حالت آرکید جدیدی در بازی رینبو سیکس است که تا تاریخ ۲۳ مارس (۴ فروردین) در دسترس خواهد بود. این حالت تنها در نقشه تغییر یافته اورگان قابل دسترسی است و بازیکنان این توانایی را دارند که اپراتور دلخواه خود را انتخاب کنند. با این حال این نکته در نظر داشته باشید که تنها تفنگی که در این حالت می‌توانید با خود حمل کنید، هفت‌تیری طلایی با نام Golden Gun است. در این حالت، بازیکنان می‌توانند تنها با شلیک یک گلوله حریف خود را بکشند اما موردی که این حالت را چالش‌برانگیز می‌کند، پر کردن اسلحه پس از هر تیراندازی است.

اکثر اپراتورهای بازی مانند مونتانیه و بلیتز در این حالت از بازی وجود ندارند، اما بازیکنان می‌توانند از قدرت‌های مخصوص اپراتورهای موجود استفاده کنند. کانتینر مواد سمی نیز به صورت خودکار در نقشه قرار خواهد گرفت. 

بنا به گفته‌های Ubisoft این حالت از بازی محدودیت زمانی دارد اما برخی از ویژگی‌های این حالت در صورت بازخورد مثبت بازیکنان، ممکن است به صورت دائمی به بازی اضافه شوند. همچنین شما می‌توانید با پرداخت ۱۲۵۰۰ ریناون یا ۳۶۰ اعتبار R6، پوسته تفنگ طلایی را برای اسلحه D-50 خریداری کنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده