// شنبه, ۲ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۴

بسته الحاقی Sunset Harbor بازی Cities Skylines با انتشار تریلری معرفی شد

جدیدترین بسته الحاقی بازی شهرسازی محبوب Cities Skylines با نام Sunset Harbor سیستم حمل‌و‌نقل و صنعت‌های جدیدی به بازی اضافه می‌کند.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو پارادوکس اینتراکتیو از بسته الحاقی جدید بازی Cities Skylines با نام Sunset Harbor رونمایی کرد.

درحالی‌که نام محتوای جدید شاید کمی گمراه کننده به‌نظر برسد اما باید بدانید که قرار نیست این محتوا شما را به مکان‌های گردشگری جدید ببرد. درواقع محتوای جدید روی اضافه کردن روش‌های جدید برای حمل‌و‌نقل کالا و صنایع جدید تمرکز دارد. محتویات این‌چنینی تاحالا چندین بار از سوی جامعه کاربری این بازی و طرفداران درخواست داده شده است و سازندگان با این اقدام قصد دارند انتظارات طرفداران را برآورده کنند.

Paradox Interactive حتی برای اینکه بتواند طرفداران خود را بیش‌ازپیش راضی نگه دارند، محتوای جدید را برای دارندگان نسخه کنسولی نیز در دسترس قرار می‌ده. همان‌طور که می‌دانید نسخه پی‌ سی این بازی بیشتر در اولویت قرار دارد و بیشتر اوقات محتوا در ابتدا تنها در اختیار پی‌سی گیمر‌ها قرار می‌گیرد. اما این موضوع برای محتوای جدید صدق نمی‌کند و همه بازیکنان این بازی می‌توانند محتوای جدید را خریداری و روی پلتفرم خود دانلود کنند.

از ویژگی‌های این بسته می‌توان به Underwater Friends اشاره کرد که به صنعت ماهیگیری در بازی مربوط می‌شود. از طرفی Find Your Route نیز به‌عنوان سرویس‌های جدید اتوبوس معرفی شد و راه‌های جدیدی را برای رفت‌و‌آمد برای شهروندان فراهم می‌کند. با مراجعه به صفحه استیم بازی می‌توانید از جزئیات کامل بسته الحاقی جدید مطلع شوید.

بسته الحاقی Sunset Harbor بازی Cities Skylines در تاریخ ۲۶ مارس برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و  پی سی منتشر می‌شود. برای آشنایی بیشتر با محتوای جدید در پایین می‌توانید تریلر معرفی این دی ال سی را تماشا کنید.

 دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی و محتوای جدید با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده