// شنبه, ۲ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۱

شایعه: بازی جدید Spyro در حال ساخت است

اکانت توییتر TheGamingRevolution که به فاش کردن اطلاعات بازی‌ها معروف است، به‌تازگی اعلام کرده است که بازی جدید Spyro در دست ساخت قرار دارد.

چندی پیش یوتیوبری با نام TheGamingRevolution، اطلاعاتی درباره‌ی تعدادی از بازی‌های در حال ساخت توسط اکتیویژن منتشر کرد. بنابر گفته‌های او این بازی‌ها شامل چندین بازی از سری بازی Crash و Call of Duty، یک بازی از تونی هاوک (Tony Haw) و چندین بازی دیگر می‌شود. او دیروز در اکانت توییتر خود از یک بازی دیگر نیز نام برد.

بنابر گزارش‌ها‌، یک بازی جدید از مجموعه Spyro توسط اکتیویژن در حال ساخت است. آن‌ها جزئیات بیشتری درباره‌ی اینکه که آیا این بازی یک ریمیک یا یک بازی کاملا جدید خواهد بود و یا اینکه چه کسی در حال توسعه‌ی آن است منتشر نکردند. بااین‌حال، اکانت توییتر TheGamingRevolution در توییتی جداگانه اعلام کرد كه اطلاعات بیشتر درباره این بازی در ماه‌های آینده منتشر خواهد شد و ما نباید انتظار داشته باشیم كه این بازی تا قبل از سال ۲۰۲۱ عرضه شود.

مشخص است که تا زمانی‌که اطلاعاتی به‌طور رسمی توسط اکتیویژن منتشر نشود، ما مجبور هستیم که این موضوع را یک شایعه بنامیم، اما باتوجه‌به اینکه اخیرا شاهد احیای بازی‌های Crash و اسپایرو بوده‌ایم و فروش این بازی‌ها نیز بسیار موفقیت آمیز بوده است، این احتمال چندان دور از ذهن نیست. در هر صورت باید منتظر بمانیم و ببینیم که اکتیویژن چه اطلاعات دقیق‌تری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده